hoe doen jullie dat ..warm blijven in de buggy?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sweet978, 28 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    hai dames,

In de Quinny wandelwagen zit Smurf hier gewoon in de voetenzak van de Quinny ( hier is ze eigenlijk al te lang voor, maar goed)
    Nu neem ik ook nog wel eens de buggy mee, als dit handiger is. Hoe houden jullie ze dan warm? Ik zie ze wel eens lopen met een dekentje, maar is dat warm genoeg? Of verplaatsen jullie zo een voetenzak/slaapzak gewoon vanuit de wandelwagen naar de buggy?

2. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Goede vraag. Tot nu toe hebben we een dekentje gebruikt als het echt erg fris was 's ochtens. Maar hoe we dat gaan doen als het echt koud gaan worden.
    Ik denk iig een skibroekje.

3. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Onze voetenzak past gewoon in de buggy.

4. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    @boefjesmama

Ik heb hier ook wel gevoerde broeken, maar he.. een jurkje staat ook in de winter wel eens leuk, maar dan moet ze niet de buggy uitvriezen;)

@ HappyNienja

Mijn voetenzak zal ook best wel in de buggy passen, maar om hem nu steeds los te maken en over te moeten zetten schiet ook niet echt op met een rondrennende smurf om je heen :) Plus dat Smurf eigenlijk zelf te lang is/word voor die voetenzak.. hij staat wat gespannen zo gezegd :)

Maar bedankt voor de reacties:)

5. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Bij hema te koop een voetenzak voor de buggy, 25 euro geloof ik?

6. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    he dat is een goede tip Lynn, dank je wel. Ik zal eens kijken op de website of ze er niet te lang voor is al.

7. Macdee

Macdee Bekend lid

23 mrt 2008
    755
    1
    0
    Ik gebruik ook de voetenzak van de wandelwagen voor de buggy. Duurt nog geen minuut om hem over te zetten.

8. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    @MacDee..

Ik ben soms een beetje lui :) zeker nadat ik 8 trappen af ben gewandeld met ruim 10 kilo :D

Vroeg me gewoon af of er mensen zijn met een andere oplossing zeker omdat de gewone voetenzak te klein wordt..

9. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    @Sweet: Dat probleem heb ik dan weer niet met jurkes/rokjes e.d. :D

Een voetenzak hebben wij niet meer btw (gejat...ggrrrmmbbll). Hoelang is zo'n losse voetenzak? Anders koop ik wel zoiets.

10. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    nah.. kan toch best anno 2010 een jongen in een tuniekje:)

wat aso dat die zak gejat is.. staat je kinderwagen buiten of zo??

Ik heb geen idee hoe lang zo een voetenzak is, zag net wel op de site van de hema dat ze een zilveren hebben voor 35 euro.

Zodra iemand het weet.. hoe lang zo een zak is .. meldt t ff hiero :)

11. tulip

tulip Niet meer actief

Ik heb in de mutsy kinderwagen gewoon de voetenzak die erbij hoort en in de baby breeze de lodger bunker. Die is trouwens heel groot.

12. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Hoi,ik gebruikte vorig jaar de lodger bunker! Die is zo handig in de gewone wandelwagen de bijbehorende voetenzak, en in de buggy en in de bakfiets gebruik ik de lodger. Misschien dat die ook op marktplaats staan? dan zijn ze niet zo duur. Maarre daar passen kindjes wel heel lang in. Weet niet of dat LUca er nu nog in past, heb hem nog niet dnodig gehad.(weinig weggeweest met buggy)

13. tulip

tulip Niet meer actief

weet niet hoe groot je zoontje is?? Mijn meisje is een kleintje, ze is 80 cm, maar past nog makkelijk in de bunker, kan zelfs het hoofd gedeelte er nog omdoen. Dus net als je een baby erin doet.:D

14. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
  15. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Oh lief! Ik weet niet of het gaat lukken, hij is kennelijk van plan om lekker snel te groeien want hij is minimaal 92 cm. Maar ik kan altijd proberen om hem erin te stoppen! Ik ben wel van plan hem weer te gaan gebruiken.

16. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    die lodger bunker dat is ook nog wel een goede inderdaad. Ik ben namelijk bang dat ze in zo een universele ook niet meer past aangezien ze ook niet echt meer in die van de quinny past.

17. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Wij gebruiken hier ook de lodger bunker. Echt ideaal. Wat wij meestal ook doen als we op voorhand weten dat we eropuit trekken met de buggy is onze dochter een lange broek aandoen ipv dat mooie kleedje of rokje. Kan ook al eens helpen!

18. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    prenatal 30 euro maar dan heb je ook wat ik gebruik hem deze winter weer zo groot is die voor mijn zoontje is erg gevoerd en lekker warme voetenzak die tot aan de hoofd bijna dicht kan zodat hij zich eronder kan stoppe:p

Deel Deze Pagina