Tips voor leuke uitjes, 18 maanden?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sannie30, 18 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Mijn jongens zijn bijna 18 maanden en we gaan graag met ze op stap. Wat zijn nou leuke dingen om met ze te doen? Is er bijvoorbeeld een pretpark waar er veel is, waar ze ook al mee in kunnen (zoals bijvoorbeeld carnaval festival uit de Efteling). Ik heb bijvoorbeeld al wel gehoord, dat ze voor zoiets als Toverland echt nog te klein zijn. En om nu speciaal naar de Efteling te gaan, voor een rondje carnaval festival, is ook zo wat ;) Hopelijk komt mijn vraag een beetje over, vind het moeilijk om uit te leggen wat ik bedoel. Ik ben niet op zoek naar dingen als; 't zwembad, Ballorig, of een "gewone" speeltuin.

2. Pumba

Pumba Actief lid

2 mrt 2009
    149
    0
    0
    Onze oudste is 20 maanden en wij hebben Plopsa Indoor (bij Coevorden) nog op ons lijstje staan. Met dit zomerweer misschien wel een goede optie... misschien eens googelen of het je wat lijkt?

3. adi

adi Niet meer actief

Ik weet niet waar je woont maar Plopsaland is zeker aan te raden! Wij zijn in Hasselt geweest, en als je zoontjes niet bang zijn van die figuren in levende lijfe zullen ze de dag van hun leven hebben!
    Daar hebben ze echt leuke dingen voor peuters, draaimolens, bumba-speeltuin, ballenbak, ronddraaiende kikkers enz. En daarnaast een bumba-theatershow, meet-and-greet met bumba en plop enz.
    Mijn kinderen konden hun geluk niet op!

Maar voor de rest zul je je zoontjes denk ik het gelukkigst maken met een bezoek aan een goede ballorig of kidzcity. Maar dat is verschillend per kind, onze kinderen worden niet echt vrolijk van parken waar ze voornamelijk gewezen zijn op het kijken. Ze willen klimmen/ klauteren, springen, glijden enz.

4. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Wat ook onwijs leuk is voor kinderen van die leeftijd is Sprookjesland in Enkhuizen. (Weet eigenlijk niet waar je woont) Allemaal attracties waar ze in kunnen. Er is ook een heel sprookjesbos met huizen op hun lengte. Wij als volwassenen moeten bukken om erin te kijken maar zij kunnen alles zien.

Echt heel leuk en ook niet duur. Zo kan je nog eens een dagje uit met je kids.

5. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    In Rotterdam zit Plaswijckpark, ook leuk voor de kleintjes! Ik ga met mijn dochter van 20 maanden deze zomer een paar keer, heb een abbo genomen.

6. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Alvast bedankt voor de tips, ik ga ze allemaal bekijken.

Ik dacht eigenlijk dat ze nog te klein zouden zijn voor plopsaland. Maar er zijn natuurlijk een hoop dingen, waar ze met ons in kunnen?

Vorige maand zijn we ook met ze naar een indoorspeeltuin geweest ( a la ballorig zeg maar) en dat vonden ze idd super, zeker de peuterhoek met ballenbak en schommel. Ook op de trampolines, vonden ze geweldig.

7. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik maak mijn zoontje ook blij met een indoor speeltuin zoals chimpie champ. Klimmen en klauteren vind hij geweldig. In de wagen zitten vind hij helemaal niets.

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    wij zijn vorige week naar de efteling geweest me zoontje is 17 maanden nu.
    Maar hij kon in veel dingen hoor en vond het geweldig!!!
    We zijn met hem in deze dingen geweest.
    -Fata morgana
    -droomvlucht
    -pargode
    -de zwanen bootjes
    -Carnaval
    -theekopjes
    -die lavenrails
    -De trein
    -Die bootjes in ruigrijk
    -Het sprookjesbos was erg intressant haha

Dus genoeg te doen hoor voor die kleintjes.

verder lijkt plopsaland de panne me geweldig

9. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    atractiepark slagharen is ook leuk voor die kleintje. Veel atracties waar ze in mogen, wel samen met jou. Ook leuk shows en het park is zowiezo mooi aangekleed.

maar zwemmen is hier ook altijd een succes en inderdaad de ballorig achtige dingen

10. Bri

Bri Niet meer actief

Sprookjesbos in Enkhuizen
    Kabouterbos in Dronten
    Dierentuin is hier altijd favoriet (wij hebben een jaarkaart voor Artis, maar andere dierentuinen zijn ook leuk)
    Kinderboerderij
    Strand

Ik ben nog nooit met zo'n kleintje in pretparken geweest, leek me altijd dat ze daar nog te klein voor zouden zijn op deze leeftijd.

11. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Hellendoorn is ook errug leuk!
    Heel veel dingen waar ze in mogen. Vooral in dreumesland.

Deel Deze Pagina