Is dit dan een sprongetje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kwabbernoot, 19 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Hallo!

Mijn zoontje is nu 7 weken(week te laat geboren) en is al 2 dagen klaarwakker maar onwijs moe en heel erg jengelig en hangerig. ik krijg hem met geen mogelijkheid in slaap.. Het is een mannetje wat graag snel wil, draait zijn hoofdje al vanaf dag 1, tijgert zijn hele bed al een aantal weken rond en wil heel gericht dingen pakken (wat overigens tot zijn grote frustratie niet lukt)etc. En vanaf gister begint hij zijn hoofd hoog op te drukken en trekt hij zich op aan zijn handjes.

Ik geloofde er niet zo in maar nu toch het idee dat het misschien wel een sprong is!? Bij mijn eerste was dit heel anders maar deze kleine man is echt even jengelig en slaapt slecht en kan dan ineens iets.. Dus ben benieuwd! Is dit een sprongetje? Wat kan ik nog meer verwachten nu??

Weten jullie misschien ook wanneer er spongen voorspeld worden en wat ze inhouden?

Alvast bedankt! :D

P.S. Wil me niet aanmelden voor die sprongenwekker want daar moet ik mijn adres voor opgeven, doe ik liever niet.

2. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    niemand?

3. misa

misa Niet meer actief

Dat zou zeker een sprong kunnen zijn. Ik 'geloof' er ook wel in. Maar niet dat je alles bij elk kind zult merken. Maar ik geloof wel dat een kind op bepaalde momenten zich zo kunnen gaan gedragen als ze doen en dat ze zichzelf in de weg zitten en vervolgens weer meer kunnen.

Ik heb niet alle sprongen ontdekt hier, maar die eerste wel. Volgens mij tussendoor ook nog eentje en die met 6 maanden.....! Woowh! ;)

Ik heb het boek oei ik groei tweedehands op bol.com gekocht. Er staat veel dubbel in, maar het is wel leuk te zien wat ze zouden kunnen eventueel en wanneer die periodes zouden kunnen zijn.

Deel Deze Pagina