We hebben aan de voorkant bij het raam van de woonkamer 2 'pilaren' staan, die staan gebouwd aan het huis, gemaakt van baksteen dus. Ik heb even ontworpen hoe het er ongeveer uitziet. Bekijk bijlage 228659 We hadden er plantenbakken op staan met in iedere bak een groen nepding van de Action. Zeg maar een soort bal met blaadjes. Dit omdat ik een slechte plantenverzorgster ben. Ik kan wel bloemen in de pot zetten, maar die gaan na een paar dagen al dood. Want ik vergeet ze water te geven, of ik geef ze juist teveel water. Nu zag ik dat die bloembakken helemaal begonnen te roesten, en de roest zat ook helemaal op die pilaar en liep naar beneden. Ik heb die plantenbakken dus direct weggegooid. Maar wat is nu leuk om op die pilaren neer te zetten? Heeft iemand enig idee. En dan dus eens iets anders als een bloembak met bloemen....
of je hebt tegenwoordig ook van hele mooie foam-bloemen. nep dus, maar heel erg mooi, daar 2 leuke stukken van laten maken?
Wat wel lastig is, is dat ze dus buiten staan en ik niet wil hebben dat wat ik er neer zet, gejat kan gaan worden... Dus wil het ook niet te duur maken. Bij Action heb je ook wel mooie windlichten toch? Misschien doe ik dat wel...
ben gister bij action geweest, en ze hadden leuke voo 20euro. wit met metaal, erg mooi. ik dacht dat t binnen was, dus de foam bloemen vallen af