Ben benieuwd of iemand ervaring heeft met dit soort autostoeltjes? Bijvoorbeeld deze: https://www.bol.com/nl/nl/p/cybex-pallas-fix-autostoel-pure-black/9200000010573731/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-141423183754-S-1678099672974-9200000010573731&gclid=Cj0KCQjwnf-kBhCnARIsAFlg4907z4yxLWAsT629nEqrcs-gmlH4bwoDHRAXre_XGHVw5MCUp0KEVgcaAuiDEALw_wcB
Mijn schoonzus heeft dat voor neefje omdat hij anders zelf tijdens het rijden de gordel los doet. Het is even een handeling dat kussending erin schuiven maar als je dat door hebt is het totaal geen moeite.
Wij hebben voor de jongste ook zo een. Werkt heel goed, behalve als hij een dwarse bui heeft, want dan is het wel even een werkje om hem goed vast te zetten! Het schijnt een hele veilige optie te zijn en alle kinderen hebben er, totdat ze te groot werden, altijd prettig in gezeten.
Hier hebben we ook deze, erg fijn ding, en sinds een paar weken zit ons jongste (bijna 4 jaar) nu in de gordels zonder dat kussen. Maar altijd tevreden over geweest ook.
Hier ook zo een en wat ik vooral fijn vind is dat als hij in slaap valt hij met zijn hoofd naar voren ergens op ligt of naar achteren hangt maar niet met zijn hoofd naar voren „bungeld“. En dat ik deze vanaf de wissel uit de maxicosi kan gebruiken tot er geen stoel meer nodig is. Zeker blij mee dus!
Ja wij hadden die ook voor beide kinderen na de maxicosi fase. Ze zaten er lekker in en vonden dat vanglichaam wel fijn. Zij hadden hem van Kiddy, een Duits merk dat altijd hoog scoort bij ADAC en ANWB testen. Ook hun groep 2-3 stoelen zijn/waren van Kiddy. De oudste is nu rond 1.45 en heeft pas heel recent aangegeven dat ze er minder lekker in zit (dus zit nu zonder).
Bedankt allemaal voor de reacties en fijn voor de positieve ervaringen ermee, wij hebben er een besteld. Komt dinsdag binnen. Ben benieuwd, ons kindje groeit duidelijk uit de maxicosi dus tijd voor de volgende stoel, wel fijn dat je deze kan gebruiken tot 36 kg
Ondertussen hebben wij de autostoel al even in gebruik en wij en hij zijn er heel blij mee, hij vindt die kussen erg leuk en gaat ook lekker met z'n hoofd erop liggen, ook vindt hij het heel leuk om lekker goed naar buiten te kunnen kijken, wanneer hij in de stoel gezet wordt en die kussen komt erbij dan doet hij hem zelf 'helpen' erop te zetten en naar hem toe te duwen