Tips voor lunch?

Discussie in 'De lounge' gestart door Banaantje81, 8 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JellaBean

JellaBean Actief lid

20 nov 2014
    193
    0
    16
    Brabant
    Zoonlief krijgt 2 boterhammen, bakje fruit, sap en melk. Af en toe een krentenbol, of cheez dippers.

Ik eet minder brood dus mijn lunch varieeert van een omelet met zalm en groente, tot crackers met kipfilet en komkommer, rijstwafels met hummus, een salade, en wat ik ook vaak doe courgette en aubergine bakken in beetje olie, wat kappertjes erdoor of olijfjes en dan wat tonijn uit blik. Heeeerlijk is dat. Ik werk elke dag en neem alles zelf mee.

2. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.823
    113
    Kinderen krijgen altijd boterhammen mee als ze moeten overblijven, wat niet zo vaak is.
    Ikzelf maak mijn eten altijd ter plekke klaar op het werk (als de planning het toe laat, anders helaas toch voorgesmeerde boterhammen). Ik eet altijd 5 volkoren knäckebrod met divers beleg. Soms jam, soms Humus, soms sla met kaas, komkommer met kaas, maar meestal dun smeerkaas en stukjes paprika er op.

3. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Dochter: kleine pauze fruit, net wat we hebben liggen. Tussen de middag 2 sneeen volkoren brood met hartig beleg en voor de lekker wat snoeptomaatjes/komkommer/paprika erbij, ook net wat we hebben liggen.

mezelf: momenteel niks, eet thuis straks, dus waar ik zin in heb. Normaal op werk: 2-3 sneeen volkoren brood met rode pesto, komkommer en kipfilet. Meestal drink ik er kop thee of kruidenbouillon bij.

Deel Deze Pagina