Hey dag meiden, Zit in 1e ronde na pilstop op 26 mei, dag 91 sinds pil-ongi, Als mijn ovu-test en temp-curve (zie link boven banner) het juist hebben, heb ik eindelijk een ei gehad maar nu vraag ik me af hoeveel kans er is dat ik weer zo een lange cyclus tegemoet ga in mijn 2e ronde PS heb 7 jaar de pil genomen, ik was regelmatig voor de pil DUS concreet hoe was jullie cyclus in de eerste 6-9 maand na pilstop? Thanks! Calani
Hey, Ik heb niet echt hoeven ontpillen ik was gestopt precies 28 dagen later ongi en 2e ronde zwanger. Groetjes Lindsey
Ik ben begin mei met de pil gestopt en toen duurde het de eerste keer 52 dagen voordat ik ongesteld werd. Verder heb ik geen last gehad van het ontpillen.
Ik ben ook begin mei gestopt met de pil. Hierna niet meer ongesteld geworden, was namelijk gelijk zwanger. Helaas is dit een miskraam geworden. Hoop ook nu mijn cyclus snel terug te hebben.
Hoi, Het heeft bij mij wel 6 maanden geduurd voordat ik een redelijk regelmatige cyclus had. The eerste cyclus duurde bij mij iets van 80 dagen... De cyclus daarna werd wel telkens iets korter. Nu heb ik 3 cyclussen gehad van 41 dagen dus ik hoop dat deze nu zo blijft zodat ik in ieder geval kan bepalen wanneer mijn vruchtbare dagen zijn en wanneer mijn NOD ongeveer is. (alhoewel... een cyclus van 28 dagen zou ik ook niet erg vinden... dan duurt het wachten niet zo lang )
Bedankt voor alle reacties, hopelijk komen er nog Hier heb ik echt veel aan want zo te zien zou het bij mij dus moeten verbeteren in ronde 2 meaning, een kortere cyclus dan 100 dagen... Hoop zo dat ik dan direct nog maar een 50dagen cyclus of nog minder ga hebben!...
Kijk onder mijn banner. Mijn eerste echte ongi na de pil kwam pas na 126 dagen (!), daarna wel vrij regelmatig gelukkig.
Toen ik stopte met de pil is mijn cyclus hetzelfde gebleven. Had wel de tweede maand wat last van rare buikkrampen maar dat was snel over. Na 5 maanden en de eerste keer zonder condoom was ik zwanger.
ik had gelijk een cyclus van 31 en 30 dagen maar zit nu op dag 33 en wachten en wachten pfffff. ik wcht op of zwanger op ongie. maar niet dat half half.
Direct na de pil begonnen en de cyclussen staan hieronder. Deze ronde is 26 dagen. Maar .. in het topic waar ik vaak zit is een meisje die eerst 35 had en nu al in de 80 zit. Het kan dus alle kanten op. Ik denk dat je het beste kan kijken in het topic: na de pil lang niet ongesteld (iets in die richting) Daar staan allemaal dames die na de pil lang niet ongesteld zijn geworden net als jou.
bij mij was het bij de 1e keer ook heel lang wachten ook cyclus van rond de 90 dg toen 40 en daarna goed en waren we ook zwanger. nu had ik de 1e en de 2e keer normale cyclus en erna ging er wat mis rond mijn eisprong (dochter moest met ambulance naar ziekenhuis ivm koortstuip) en vanaf toen is alles in de war. had nu een cyclus van 36 dagen en hoop komende mnd ook want we gaan er deze mnd voor het eerst weer voor.
Hey! Allemaal goed nieuws eigenlijk! Bedankt, dus waarsch wordt mijn cyclus toch wat korter in de toekomst, op een paar uitz na dan... @dreamer: ken die topic intussen al goed maar wou dit graag eens aan de gehele forum-populatie vragen dus nog steeds: alle ervaringmet pilstop, please tell me ps: @mama suus: succes!
Hoi ik ben ook niet zo lang aan het ontpillen geweest (denk ik) Want na mijn pil ongi heb ik een cyclus gehad van 31.. Wat ik opzich best netjes vind. Daarna zijn ze wat langer geworden maar niet extreem lang. Ik heb de pil ook zo'n 7 jaar geslikt. En het ligt er ook wel een beetje aan (geloof ik) welke soort pil je hebt geslikt.
Ook ik heb de pil best lang geslikt (12 jaar) en heb best wel last van ontpillen. kijk maar eens onder mijn banner! Ik heb werkelijk geen idee of het deze keer weer 50 dagen duurt of misschien weer wat langer... Groetjes Milolove
Kijk maar in mijn onderschrift, ook niet aan het ontpillen geweest denk ik. Gelijk vrij regelmatig, geen ange cyclus ertussen. Ik heb wel een jaar of 12 de pil geslikt.
Na de pilstop werd ik pas na 96 dagen ongesteld, daarna was het 30-31-30 dagen en toen was ik zwanger.
Ik stopte met de pil, toen de stopweek dus ongesteld... toen 28 dagen weer ongesteld en daarna zwanger! Dus het ontpillen duurde bij mij waarschijnlijk een maand...
Van echt ontpillen is volgens mij geen spraken. De hormonen van d epil zijn in principe meteen uit je lichaam verdwenen. Het is voo reen lichaam alleen soms lastig zelf opgang te komen. Ikzef was bijd e eerste na 3 maanden zwanger en meteen een regelmatige cyclus van 30 dagen. Bij de 2e meteen raak. De derde liet iets langer op zich wachten, na 6 cyclussen van allemaal 40 dagen was ik zwanger. Wel meteen regelmatig maarcyclus duurde wel erg lang!