Er zijn vast dames die mij kunnen vertellen in welke winkel(s) ik een leuk, niet te duur zwarte pieten pakje kan kopen voor mijn 2,5 jarige dochter (mt 92/98). Speelgoedwinkel komt als eerste in me op, maar er zijn vast meer tips.
Ik had vorig jaar een pakje bij action gekocht voor onze zoon. Bij etos hadden ze kleine maatjes vorig jaar. Misschien ook bij xenos, kruidvat en hema? En misschien als je via google zoekt kom je nog online winkels tegen die het hebben. Ga volgende week voor onze dochter ook nog even op zoek
Wibra En die blijven erg mooi Broekje, baret en kraag. 2,49 Mijn dochter draagt deze nu voor het 3e jaar ( groeit ook mee lijkt het, ha ha) en mijn zoon nu het 2e jaar maat 92/98 ( hij heeft eigenlijk 104 maar past nog prima) Albertheijn heeft ze ook.
Etos heeft leuke in die maat. Soort van pyjama's zijn het. Valt groot, dus zou 86/92 nemen. (is dan helaas ook gelijk de grootste maat, daarna verval je in een soort glanspakje)
Bedankt voor de tips! Was vanmiddag toevallig bij de Action en die hadden wel mutsjes liggen (80cent haha..) dus die heb ik maar vast 2 meegenomen. Ga ook zeker even bij de Etos kijken volgende week. Wibra klinkt ook heel goed maar dat is helaas nogal een eindje hier vandaan en moet hem voor as zaterdag hebben vandaar... Bedankt voor het mee denken!
Heb ze gezien bij wibra, jumbo en ah. Goedkoopst was bij wibra. Ze hadden ze in de maten 3-4 en 5-6 dacht ik.