All inclusive met Nederlandse annimatie

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Lovely83, 12 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    We zouden deze zomer niet op vakantie gaan, omdat we voor de winter ook al op safari gaan.
    Maar aangezien ik eigenlijk wel een vakantie kan gebruiken hebben we toch besloten te boeken. Normaal gaan we kamperen maar dat zien we met een baby niet zitten.
    Nu willen we dus een all inclusive vakantie voor max. 900 pp in een hotel of appartement. Liefst met Nederlandse annimatie of ergens waar meer Nederlandse gezinnen zijn. We willen vliegen maar dan max. 4 uurtjes en eigenlijk het liefst niet naar Turkije. Alhoewel ik nog wel twijfel om Turkije toch op het lijstje te zetten.

Graag hoor ik wat jullie zouden aanraden!

2. Lena1982

Lena1982 Niet meer actief

Ik zou echt niet met een baby naar Turkije gaan, sowieso zou ik niet naar Turkije gaan. Ik ben een angsthaas wat dat betreft.

Met dat budget zou je ook naar de Canarische eilanden kunnen gaan, of heerlijk naar Zuid Spanje of de Algarve.

Arke / TUI en Neckermann hebben op de site speciale gedeeltes waar je kunt zoeken naar kindvriendelijke ALL IN vakanties.

Succes en plezier gewenst met je zoektocht!

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik ben zelf niet bang aangelegd, maar doordat ik momenteel met een postnatale depressie/angststoornis kamp wil ik er momenteel liever niet heen. Maar aangezien man er wel graag heen wil en we dan ook een paar weken verder zijn wil ik het wel overwegen.

4. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

of ie binnen je prijs zit weet ik niet, maar wij zijn in de meivakantie naar Alcudia Garden op Mallorca geweest, (groten)deels NL-talige anitmatie ook voor kinderen.

Alcudia Garden (Aparthotel) - Mallorca | TUI

Alcudia is een leuk plaatsje vonden wij.

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Wij gaan dit jaar wel naar Turkije, voor het eerst weer in 9 jaren tijd.
    Ik vond de prijzen voor Spanje echt super hoog...en dan zat je vaak in een hotel wat de jaren 80 uitstraald.
    Griekenland zag ik niet zo zitten ivm de vluchtelingen.
    Wellicht heb je daar geen last van....maar hoe leg ik mijn dochters uit dat die mensen niet gewoon met het vliegtuig naar Nederland kunnen?
    Om dezelfde reden wilde we ook niet naar de west kust van Turkije omdat daar ook veel vluchtelingen zijn.

Dus wij hebben gekozen voor hotel Barut Hemera in Side
    Barut Hemera Resort & Spa - Hotel - Side - Turkije | TUI
    Een wat kleinschaliger hotel zodat ik onze dochters goed in het oog kan houden en ze wat meer vrijheid hebben als bij een massaal complex.
    De recenties zijn echt super!
    Betalen uiteindelijk 3800 euro voor 12 dagen.....niet heel goedkoop maar voor oir hetzelfde geld zat je in spanje in een jaren 90 hotel, niet all in, en niet zulke recenties.

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Ohja....er is ook gedreigd met aanslagen op franse en spaanse stranden deze zomer.
    Dus denk dat je in turkije net zo 'on'veilig zit.

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    O jeetje...lees nu pas het stuk over je pnd.....wat ontzettend vervelend meid!!! Hoop dat je je snel weer jezelf voelt!

8. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.498
    4.338
    113
    Vrouw
    Ik zou je de canarische eilanden aanraden. Lanzarote is mijn favorite eiland, maar Tenerife is ook leuk.
    Met een baby zou ik persoonlijk eerder een appartement aanraden, kleinschalig met een kleiner zwembad zodat je je baby in dd wagen of campingbedje bij je kan zetten. Wij zijn op Lanzarote geweest toen dochter 4 maanden was en dat was echt een hele relaxe vakantie.
    Uit eten op de Canarische eilanden is relatief goedkoop, maar ze hebben ook all inclusive in conbinatie met appartement.
    Wij zijn vorig jaar op Lanzarote bij Hotel Corbeta geweest en het jaar ervoor op tenerife bij Villa Tagoroo, dat is echt een aanrader!

En Turkije zou ik ook zeker niet gaan in deze tijden... Tuurlijk kunnen dd asnslagen overal gebeuren, maar Turkije is nu wekelijks in het nieuws!

9. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik zou ook naar Spanje gaan. Heerlijk land!

Turkije hebben wij ook zitten kijken maar ik durf het ook niet aan. Mijn stiefvader is Turks en heeft via ziggo zown Turks pakket. Als je op het nieuws ziet wat er allemaal gebeurd op het moment. Tuurlijk overal kan het gebeuren maar ik ga niet met een gerust hard erheen.

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik ben toch maar wat gaan rond kijken voor Turkije, veel meer mogelijkheden voor all inclusive.
    Ook nog 4 gevonden voor Spanje. Nu de ervaringen lezen en dan maar een keuze maken!

11. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Ik begrijp het wel hoor dat je daar kinderen niet aan wilt bloot stellen, alleen waarom benoem je dan Griekenland in het algemeen?
    Op kos, Rhodos, Samos en Lesbos is de problematiek daar erg groot maar daar heb je zelf op de grootse delen van het eiland nergens erg in...

De overige eilanden (zoals bijvoorbeeld Kreta) en delen die dus niet in de buurt liggen van de Turkse kust is geen sprake van een vluchtelingen stroom zoals bovengenoemde eilanden.

12. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Hart natuurlijk ;)

13. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Wij zijn vorig jaar op Kos geweest aegean view aqua resort. heel mooi nederlandse animatie. dorpje is wel alleen met bus of taxi te bereiken en er zijn langs de boulevard wel vluchtelingen (vorig jaar iig) maar we hebben er geen "last" van gehad. en in principe hoef je het resort niet af.

en anders de Canarische eilanden, daar willen we heel misschien het najaar heen dat ligt een beetje aan de baby en alles eromheen.

Deel Deze Pagina