Mei 2012 Mama !

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaMel88, 1 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Hallo dames,

Ik heb nog gezocht maar meen nog geen mei 2012 gezien te hebben dus hier is hij dan :-D. Lijkt mij leuk meer zwanger dames te spreken die ook in mei zijn uitgerekend. En natuurlijk maakt het niet uit of het de 1e of bijv 4e is iedereen is welkom :-D.

Nou dan zal ik mezelf maar eens even voorstellen:

Ik ben Melanie 22 jaartjes jong ( september word ik 23 ) en word voor het eerst mama. Ik ben op 18 maart 2011 getrouwd met natuurlijk de liefste man van de wereld haha. Ons huishouden telt 3 hele lieve katten ( Maine coons) en 2 gerbil's (katten tv :p). En dat allemaal gelegen in het pitoreske woudrichem NB.

Na onze bruiloft ben ik gestopt met de pil en werd het toch wel spannend.

Op 30/08 heb ik mijn eerste test gedaan omdat ik toch zeker wist dat ik 28/08 de duivels op bezoek moest krijgen. Toen dat 2e streepje verscheen was ik wel even in shock. Ik had dit totaal niet verwacht ondanks dat we er wel bezig mee waren. Ik ben namelijk nogal aan de zware kant met een BMI 40+ en had me ingesteld op een lange reis voor ons wondertje. En nu na 4 maandjes (maart ben ik niet ongesteld geweest) is het dan toch zover.

Gisteren (31/08) hebben wij het blijde nieuws aan mijn ouders verteld die ook voor het eerst opa en oma worden. Vandaag (01/09) worden de schoonouders ingelicht voor hun word het kleinkind nummer 4.

Al met al heb vooral ik de algemene angsten denk ik toch wel. De wat als het misgaat? Kent iedereen vast wel. Toch heb ik mezelf al moed ingepraat en me aangemeld bij moeders voor moeders. Omdat ik weet dat het niet altijd zo gemakkelijk zal gaan als bij ons nu is gegaan.

Vandaag zou ik z'n 36 dagen zwanger moeten zijn ( al word ik gekl van die reken dingen, want die schelen erg veel met elkaar haha). Ook word er vandaag een telefoontje gepleegd met VK misschien vanwege mijn omvang dat het allemaal iets meer controlle is dan normaal. Maar dat hoor ik straks vast wel.

Ben erg benieuwd naar jullie verhaal.

Groetjes melanie

2. Noenz

Noenz Actief lid

16 jun 2011
    237
    0
    0
    NULL
    Haarlem
    Er is al een mei 2012 mama's. Even zoeken in de forums. Zou leuk zijn als je je daar aanmeldt!

3. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16

Deel Deze Pagina