herkent iemand dit? volgende week is me nod en sinds gister heb ik echt erg ruikende urine het is echt niet normaal.... geen blaasontsteking die symptomen ken ik wel. kan je zwanger zijn? gr
Ik had meer zoet ruikende urine toen ik zwanger was...Het kan zekerheid heb je pas als je nod uitblijft
Nou, dat is nou toevallig, ik had vandaag hetzelfde! Het rook zo penetrant, dat ik het de hele dag heb geroken! Hoopte al dat niemand het maar zou merken...
ik heb ook hetzelfde! bij mijn vorige zwangerschap had ik dat ook, dat is helaas niet goed gegaan maar het zou toch fijn zijn als dit een voorteken zou zijn van een nieuwe zwangerschap! gr laura
nou ben benieuwd. als ik plas heb ik ook een drukkend gevoel vanbinnen echt heel raar. morgen even urine wegbrengen bij de dokter. misschien toch een blaasontsteking.
nou ik heb dus wel een blaasontsteking nu een kuurtje en afwachten f ik volgende week ongesteld word hoop het niet. hoop dat dit een eerste symptoom is
Ik heb dat ook! Nu maar afwachten.. heb me zo voorgenomen om echt te wachten op mijn NOD voordat ik ga testen... hoop dat ik het volhoud
van harte gefeliciteerd moontje. wat heerlijk zeg een positieve test! Geniet lekker van je zwangerschap
ja ik denk dat je altijd wel onzeker bent totdat je een gezonde baby in je armen hebt liggen. het blijft toch een wondertje. probeer er niet te veel aan te denken(makkelijk gezegd) probeer ervan te genieten. groetjes
ohh wat spannend. Ik hoop zo dat dit me eerste symptoom is duimen jullie! dinsdag is me nod als ik van 28 dagen uit ga