Corrigerende onderjurk of body met pijpjes, welke???

Discussie in 'De lounge' gestart door GewoonLinda, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Hoi dames,

Een tijdje geleden heb ik een topic geopend over een jurkje wat ik aan wilde gaan schaffen voor een bruiloft.

Inmiddels heb ik het jurkje gekocht. Hij staat me prima, maar toch zou ik er graag iets corrigerends onder willen dragen.
    Wie van jullie weet waar ik een goede corrigerende onderjurk of body met pijpjes kan kopen?
    Het mag echt wel goed strak zitten, zodat mijn buikje plat gedrukt wordt.:p

Alvast bedankt voor de reacties!

2. Haha dit heb ik ook nodig! Anders gaan mensen denken dat ik weer zwanger ben... Zo'n buikje is het wel.
    Ik lees graag mee. Ook over maat advies (wat valt klein etc).

Ook internetwinkels zijn prima (is makkelijker winkelen met 2 kinderen).

Mijn maat voor de zwangerschap was 42, denk dat ik nu op 44 zit. (Brede heupen, nog een buikje en ook mijn derriere is wat gegroeid denk ik).

De buikspieroefeningen schieten niet echt op (1 keer in de week bij de yogales) dus ik heb mijn hoop op corrigerend ondergoed gevestigd.

Het jurkje wat ik heb heeft spagettibandjes en een lichte v-hals uitsnijding, dus niet te hoge body's of bh's.

3. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Heb hetzelfde probleem. Vorige week 1 bij de action vandaan meegenomen. Heb hem nog niet gepast dus kan er nog weinig over zeggen, maar zal hem zo even passen en laat het dan weten wat mijn gevoel erbij is

4. jongenmeisje

jongenmeisje Bekend lid

2 jan 2012
    838
    0
    0
    Ik heb een corrigerend jurkje gezien bij miss etam. geen idee hoe het valt

5. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168