Tips voor mooie betaalbare bruidsmode Rotterdam en omgeving

Discussie in 'De lounge' gestart door 00Wendy00, 10 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Heeft er iemand tips waar je mooie betaalbare bruidsmode hebt in Rotterdam en/of omgeving?

Groetjes,
    Wendy

2. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    he wendy ik lees mee..
    ik kom ook uit rotterdam
    en ga ook trouwen
    en zou het ook wel willen weten

3. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hoi Lovepeet,

Gefeliciteerd!

Ik ben vanmiddag in mijn pauze even binneglopen bij Aveneu in het centrum. Leuke zaak met aardig personeel maar de gemiddelde prijs ligt daar rond de 1200 euro. Dat vind ik te veel.....ben benieuwd of we leuke tips krijgen.

4. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Ik ben momenteel ook opzoek naar bruidskleding met een beperkt budget. En ik kan je aanraden om bij ti amo in schiedam te gaan kijken
    www.bruidsmodetiamo.nl Jurken tot 550 euro.
    en La nova in dordrecht www.lanova.nl Hier varieren de prijzen iets maar geloof dat de duurste 600 euro is. Voordeel vind ik hier dat alles aan te passen is ook qua kleur etc. Als je de boorduursels een andere kleur wil of wat dan ook is dit meestal geen probleem. Mijn jurk zal dan ook zeer waarschijnlijk hier vandaan gaan komen:D Alvast veel plezier!

O en mag ik nog een vraagje in jou topic stellen? Aangezien we hier waarschijnlijk allemaal dames uit de omgeving krijgen. Kent iemand hier nog een leuke niet al te dure locatie omg rotterdam? Zoek me rot maar kan niets vinden wat me aanstaat:) Antwoord mag via pm zodat het topic niet bevuild word met mijn vraag:p

5. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Hoi meid,
    Ik heb mijn jurk bij avenue gekocht, maar er komen vaak nog veel meer kosten bovenop hoor!
    Mijn jurk kostte 1750 euro, maar uiteindelijk was ik rond de 2500 euro kwijt voor maakkosten etc.
    Daar bovenop vind ik degene die de jurk moeten vermaken ook niet echt bekwaam, want ik moest wel 6 x terug komen en toen was het nog niet goed!

6. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Bedankt Nessa! Die Ti amo had ik ook voorbij zien komen en vond ik ook erg interessant maar kon hem daarna niet meer vinden. Nu weer de link, bedankt. Ben jij daar al geweest?

En tuurlijk mag je ook vragen stellen. Heb ik misschien ook nog wat aan ahahaha. Ik wil zelf denk ik mijn diner bij Lommerijck houden met vooraf een bootritje. Ik doe geen feest 's avonds.

(p.s. ik moest zelfs nog officieel gevraagd worden hihih. We hebben 2 weken geleden besloten dat we volgend jaar gaan trouwen maar ik heb hem de opdracht gegeven mij binnenkort nog wel op een leuke manier te vragen en dan plannen we een definitieve datum. Maar je kan niet snel genoeg zijn met dit soort dingen regelen, toch hihi.)

7. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Maakt toch niet uit joh dat je nog niet gevraagd bent:p komt nog wel:p Ben voor mezelf nog niet bij ti amo geweest maar wel al telefonisch contact gehad. Ben er wel eens met een vriendin geweest en was erg gezellig en correct. Bijkomende kosten viel me daar ook reuze mee!

La nova wel al 1x geweest maar nog niets gepast was toen even snel tussendoor omdat ik misschien een jurk wil laten maken van 2 verschillende jurken en daarover hebben we even overlegd. Voordeel vind ik bij deze winkel dat je jurk op jou maten besteld word dus niet op confectie maten maar op je borst/taille/heup en lengte zeg maar. Waardoor hij meestal niet meer vermaakt hoeft te worden en je hier geen kosten voor hoeft te betalen.

Ben zelf ook bij avenue geweest om me te oriënteren en moet zeggen de vrouw die me hielp was zeer behulpzaam en deed al het mogelijke om het plaatje compleet te krijgen. Vond het alleen wel naar dat toen ik om info vroeg qua prijs ze zei dat het voor mij meer ging kosten omdat ik een grote maat heb. Vind dat altijd zoon onzin..En het was ook niet weinig meer maar bijna 400 euro! En dan moest hij nog vermaakt worden etc. Toen ik liet blijken dat ik nog even na wilde denken begon ze echter wel een beetje te pushen..Ze zei dat als ik de jurk nu niet bestelde hij misschien weg zou zijn...Toen had ik echt zo iets van hoe kan hij nou weg zijn als jij hem voor mij in mijn maat moet gaan bestellen... Al met al een beetje rare bijsmaak van gekregen. En de kosten rezen de pan uit..de jurk zelf was al 1500 toen nog 400 voor de grote maat...en dan nog vermaak kosten en dat zou ook nog op ong 300 uit gaan komen en dan moest ik nog een sluier (waarvan ik aangaf die sowieso niet bij haar te kopen) En een hoepel (zelfde verhaal) maar die bleef ze er telkens maar bij noemen want ja zij had toch wel een heel goed merk..
    Maakt dat merk nou uit...niemand die mn sluier beet pakt en naar het labeltje kijkt toch?Maar goed het begon dus leuk en eindigde voor mij in een btje teleurstelling.

Weet jij al een beetje wat voor jurk je wil? En wanneer jullie gaan trouwen?*kan over dit onderwerp echt uren doorpraten:p*

Qua locatie heb ik echt moeite! Wil niet te duur en het liefst met een buiten..*zucht waarom ken ik nou niemand met een mooie grote tuin of een boederij*

8. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Qua jurk wil ik er een met een mooi strak lijfje en de rok niet te wijd (ben niet zo groot) en niet met van die laagjes. Heb veel mooie gezien hoor...o.a. deze...beetje kleine foto alleen.

Bekijk bijlage 149853

9. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Heel mooi! erg elegant.

10. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Moet natuurlijk nog maar zien het zoiets bij mij staat wahaha.....misschien wordt het wel heel wat anders.

11. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook al heel wat positive verhalen gehoord over Ti Amo.

12. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Is toch wel een fijn idee he als je andere positieve verhalen hoort voordat je zelf gaat;);)

Ik d8 trouwens ook voor iets simpels te gaan qua jurk maar daar ben ik van terug gekomen. Een simpele jurk staat mij echt niet. Word er net een klein meisje in:) Ben inmiddels helemaal verliefd op ophalen/steentjes/boorduursels:p Dus zo zie je maar hoe je beeld kan veranderen als je eenmaal gaat passen

13. 078mama

078mama Niet meer actief

Als je goed weet wat je wilt kan je ook contact opnemen met Victor Design. Hij ontwerp en maakt de jurk voor je en dan kan je het zo duur of goedkoop maken als je zelf wilt.

14. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Beijerlandselaan, daar zijn veel hindoestaanse zaken die gala jurken verkopen die makkelijk voor een trouwjurk door kunnen gaan. Zelf had ik er een gekocht voor 250,-

Alleen doen ze dan niet zo snel aan vermaken enzo

15. Dinnah

Dinnah Actief lid

9 mei 2008
    136
    0
    0
    Wij hebben voor een vriendin een jurk gekocht voor 250 euro bij Cecilemode in Den Haag. Nieuwe jurk en voor 40 euro hebben ze het voor haar vermaakt. Vriendin heeft maat 32 of zoiets.

Zaak ziet er niet uit, maar ze hebben erg veel jurken en zijn spotgoedkoop. Je koopt gewoon de jurk die je past en kan het meteen meenemen als je wilt.

Voor mijn eigen bruiloft het ik daar ook een jurk gekocht voor 400 euro (vond ik nog duur, maar mijn vriend was er helemaal weg van).

16. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Op de bijerlandse laan heb je 2 bruidswinkels, de jurken daar zijn niet zo duur en het vermaken ook niet

17. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    la nova inderdaad. heb ik ook mijn jurk vandaan en was fantastisch geholpen en zeker niet duur. Ze heeft ook een website, kun je vast even kijken.

18. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    bij la nova kun je de jurk ook laten maken zoals jij hem wilt hebben.

19. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Bijerlandse laan: Daar had mijn moeder het ook al over. Ga ik binnenkort maar eens een kijkje nemen.

La Nova: Ik ga gelijk ff webshoppen.....

Bedankt.

20. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hoihoi,
    Gefeliciteerd met jullie trouwplannen!!!
    Ik ben in augustus 2009 getrouwd en heb mijn jurk bij ti amo gekocht.
    Echt helemaal super!
    Het zijn een man en een vrouw in die winkel, de vrouw vermaakt de kleding en de man helpt je met je jurk.
    Echt helemaal super, hij trok zo wat jurken voor me uit het rek en ik heb gekozen tussen de eerste 2 jurken die hij voor me had gepakt.
    Ook heb ik daar mn schoenen, lingerie, sieraden, handschoenen etc gekocht.
    Was in totaal net iets over de 1000euro kwijt maar was dan wel helemaal klaar en alles paste bij elkaar, zat super lekker en zag er super uit.

Trouwlocatie; wij hadden de Altena Hoeve.
    Mooie locatie, fijne buitenruimte, binnen ook verschillende zaaltjes en er was heel veel mogelijk.
    Het eten was er erg goed en de drankjes werden ook lekker uitgedeeld.

Ringen hadden we gekocht bij Het Juweel, ook in Rotterdam, die hadden toen een actie dat de mannenring gratis was.

Veel plezier met alles uitzoeken!

Deel Deze Pagina