Mijn vriend zit in de bruidsmode, toevallig in Rotterdam en raadt deze winkel aan: Sonja International OUTLET : Bruidsmode voor de laagste prijs, direct passen en meenemen. Zit in de stad
Ik heb mijn jurk bij astrids bruidsmode vandaan. Niet naast de deur, maar veel jurken en zeer betaalbaar. Ik was voor mijn complete outfit nog geen 600 euro kwijt. Welkom bij Astrids Bruidsmode
Beetje laat maar wilde er nog even op reageren. Hier hoef je alleen heen te gaan als je maat 40 of kleiner hebt. Daarboven hebben ze echt 2 jurken per maat hangen. Daarbij vind ik persoonlijk dat de kwaliteit van die jurken echt om te huilen is. Volgends mij zijn het de pasjurken uit de winkel ofzo bij meer dan de helft waren er al kraaltjes af of zaten er rafels aant kant. Ik zou dus zeggen ga er wel kijken maar ga niet speciaal daarvoor naar die kant van rotterdam. Maar meer in combi voor sonja normaal en de outlet of naar atlanta en dan die outlet. Moet zeggen dat ik me er persoonlijk ook meer van had voorgesteld tis echt een kleine ruimte en ook in de wat kleinere maten hebben ze maar een jurk of 10 hangen niet echt spectaculair dus. Maar wie weet vind iemand er toch zn droomjurk! Toen ik er was was er nog 1 ander bruidjetobe en die heeft wel 4 jurken gepast. Ik daarintegen stond binnen 5 minuten weer buiten omdat het enige wat er in mijn maat hadden knalgroen was en dat niet mijn ding is.
Wij gaan volgend jaar trouwen en ik volg dit topic dus ook! Bedankt voor de goede tips alvast!Ik woon niet in de omgeving Rotterdam maar het maakt me niet uit waar de jurk vandaan moet komen...als ie maar perfect is!
ik keek stiekem even me omdat ik nog helemaal in de bruidsroes ben. Ik heb mijn jurk gekocht bij Atlanta bruidsmode voor 900 euro We zijn getrouwd op een prachtige locatie bij de Rotte www.restaurant-delindehoeve.nl daar waren we eerst voor een drankje met alle daggasten (40 en de groep gehandicapten waar ik mee werk, 15 pers.) we hebben daar gebruncht in de serre we zijn getrouwd in het zaaltje, hebben geproost met roze prosecco, er is ook een boot bij dus we zijn 2 uur gaan varen en borrelen op de boot en hebben daar de bruidstaart aangesneden (dit was echt superleuk, de natuur is daar prachtig en het was een heel gezellig en ontspannen gedeelte van de dag) toen we terug kwamen was de trouwzaal omgetovert tot eetzaal en hebben we een heerlijk buffet gehad, daarna koffie en thee en sommige hebben nog wat langer geborreld Iedereen kon drinken wat hij wilde en we hebben vd week de rekening gehad en het viel ons mee het was 2900 in totaal