hallo hallo Ik heb ff een vraagje..... Wij hebben bij de fotograaf mooie foto´s laten maken van onze 3 kindjes. Nou willen wij graag daarvan wat in de huiskamer hangen.... We weten alleen nog niet hoe/wat. Mij lijkt het leuk, om van alle 3 de kinderen een losse 4-kante foto neer te hangen, en dan dus 3 naast mekaar. van 50x50 ofzo. Maar je kan natuurlijk ook 1 grote waar ze alledrie op staan, of meer een soort drieluik. Zwart-wit, Sepia of kleur, het kan allemaal maar we kunnen geen keus maken ..... Nou is mijn vraag eigenlijk aan jullie, of jullie ook zoiets aan de muur hebben, en zoja, wat dan? En heb je er misschien een foto van, zodat ik een idee ervan krijg hoe het er dan uit komt te zien. Snappen jullie mijn vraag een beetje? Bedankt vast!
Ik niet, maar mijn ouders hebben het van mijn 3 nichtjes (Siem was er toen nog niet, haha) Ze hebben en houten dunne triplexplaat en die dat behangen met een leuk behangetje. Dan de foto's in zwart/wit in een rustige lijst en dan 3 naast elkaar! Is echt prachtig geworden!
ooh ja dat lijkt me idd ook erg mooi! Hoe zijn de afmetingen? want van mij mag het best groot zijn........
ik heb een collage hangen met allemaal verschillende grotes door elkaar en allemaal in en groot cluster. in een langwerpige vorm over de muur.ze zijn allemaal in kleur. ( ik zet mijn kids niet op het internet dus kan je geen foto laten zien) ik heb van elk jaar een foto zeg maar van de oudste zijn nu 14 en 16 en van de jongste hangen er inmiddels ook een stuk of 6 tussen. aan de andere muur hangt een klein drieluikje in een lijst met pass patout (hoe schrijf je dat) dus alledrie los naast elkaar in 1 lijst.
Ja zeker.. wel onze 2 meisjes.. maar echt mooi en strak. Aluminium lijsten van 50x70 van de Ikea 15,- en de foto's van de hema.
Ooh dankjulliewel voor de reacties dames! Ik wil geen collage, echt 3 grote foto´s, maar weet nog niet welke maat, kleur, met/zonder lijst, canvas, enzovoort. Ik hoop dat jullie je ideeen met me willen delen. Als je je kids liever niet op internet zet, mag je ook een pb´tje sturen natuurlijk
We hebben nu een Canvas hangen van 40*40 van de oudste. Als straks de kleine is geboren ga ik een fotoshoot laten maken van alle drie en dan wil ik van alle drie een foto met afmeting 50*50 met een mooie lijst er omheen om naast elkaar te hangen. Lijkt me mooier dan 1 hele grote foto met alledrie erop.
Euh, preciese afmetingen weet ik niet, volgens mij zo rond de 30x30 of 40x40...en dan een cm of 15 van elkaar af!
Wij hebben een mooie canvas foto van onze dochter aan de muur in sephia effect. Heb lang getwijfeld over hoe en wat maar uiteindelik gekozen voor sephia en daar nog steeds geen spijt van! Eenvoudig te bestellen via internet en als je ff googled ben je goedkoop uit, volgends mij hebben wij hem weg bij topcanvasfoto.com
Dat hebben wij ook alleen wij hebben de plaat wit geverfd tegen een grijze muur aan en dan 3 zwarte lijsten De 1ste foto papa met dochter 2de foto zij alleen 3de foto mama met dochter(alle sephia) Moet zeggen het springt er wel uit Zo hebben we het ook in de gang alleen dan 3 grote zwarte platen naast elkaar en alle fotolijsten kris kras door elkaar (bespaart gaten vullen als je verhuist)
Wij hebben boven de bank (precies in 't midden) een vrij grote klok hangen. Daar schuin onder aan elke kant hebben we een canvas hangen met een mooie close-up van Sil (we hebben maar 1 kind, dus da's makkelijk), in de afmeting 45x30 (bxh). Aan een smal stukje muur tussen de woonkamer en de keuken hebben we 3 doekjes onder elkaar hangen. Bovenste en onderste beide 30x30 en middelste 40x40. Dat ziet er ook gaaf uit Inmiddels is de middelste een mooie foto van papa en Sil aan de wandel, vanaf de achterkant. De bovenste en onderste gaan we nog vervangen - zijn nu nog foto's van de katten die we niet meer hebben