Sinds kort ben ik ipv de simpele, eenvoudige 'vrouwenboeken' meer boeken aan het lezen die écht ergens over gaan. Ik heb nu de vliegeraar, duizend schitterende zonnen en haar naam was sarah uit. Ik wil heel graag meer mooie boeken lezen. Ze moeten niet te moeilijk te lezen zijn. Ze moeten niet perse over oorlog gaan. Ik hou absoluut niet van Thrillers. Wie heeft tips voor me voor mooie, indrukwekkende, goede romans? Alvast bedankt
The time traveler's wife - Audrey Niffenegger Nooit meer slapen - WF Hermans De reiziger - Diana Gabaldon The Witching hour - Anne Rice De stam van de holebeer - Jean M Auel Een schitterend gebrek - Arthur Japin Dit zijn zo even wat titels uit mijn hoofd.
De eenzaamheid van de priemgetallen van Paolo Giordano, echt een aanrader! De tweeling van Tessa de Loo (wel over oorlog) De boeken van Verginia Andrews
Fatwa - Jacky Trevane In een sluier gevangen - Betty Mahmoody Hersenschimmen - Bernlef Ja en officieel kinderboeken maar echt toch wel de boeken die ik het meest heb gelezen de trilogie van Kinderen van Moeder Aarde - Thea Beckman Kruistocht in Spijkerbroek - Thea Beckman Oorlogswinter - Jan Terlouw De Kloof - Jan Terlouw Koning van Katoren - Jan Terlouw Vechten voor Overmorgen - Evert Hartman etc etc
Dank je voor de tips! Heb een lijstje gemaakt, we gaan zo meteen naar de bieb . @ EdN; De stam vd Holebeer had mijn moeder het ook over, dat ze het zo prachtig vond, misschien wel een van de mooiste boeken die ze ooit had gelezen. Heb hem jaren geleden al eens meegenomen, maar had er toen niet genoeg rust voor om eraan te beginnen. Nieuwe poging dus, thanks Meer tips zijn altijd welkom