Tips voor/na een keizersnee?

Discussie in 'De bevalling' gestart door lidu1, 7 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Oh ok dat wist ik niet.
    Heel veel geluk gewenst komende week, zal vast wel spannend aftellen zijn!
    Ik duim voor een goed en gezond verloop! :)

lidu1 vindt dit leuk.
  2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Paar van die gazen onderbroekjes mee vragen vanuit het ziekenhuis. Heerlijk om over die wond te trekken.

En zorg dat je je niet verslikt na ks

3. Katelynn

Katelynn Bekend lid

11 apr 2019
    575
    376
    63
    Vrouw
    Achterhoek
    Hopelijk valt het allemaal mee voor je , zeker wel fijn dat je man een aantal weken thuis is :)
    Spannend hoor!!!

Alvast heel veel succes gewenst :thumup: lekker van genieten!

4. Lieverding

Lieverding Fanatiek lid

9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Ik heb twee natuurlijke ks gehad.
    Je blijft 2-3 dagen in hotel dus handig alles meenemen zoals pj, tandenborstel etc.
    Eerste dag denk ik je ik kan nooit meer opstaan maar je moet douchen etc van de verzorgers. Na twee dagen in hotel mag je naar huis in principe. Ik heb dag erna al naar prenatal wezen shoppen en dag erna stofzuigen etc. 4 weken later stond ik al op de tennisbaan.

ik heb wel een hele goede herstel blijkbaar maar ik vind ks echt een makkie! Ik was bij eerste 36 uur bevalling, 3 ruggenprikken stormweeen etc ks gehad (wat een opluchting!). Tweede gepland echt super gehad. Deze gaat ook gepland.
    Tussendoor nog natuurlijk bevallen met 15wk (vreselijk ik zou Nooit natuurlijke bevalling willen).

ik heb verder geen tips behalve dat als je bv niet wil geven moet je strakke sportbv aandoen. Je kan gewoon makkelijke sportoefeningen doen na ks na 5 dagen volgens mij (ze geven papier mer oefeningen heel simpel: been optillen etc). Je man ook alles optillen ook zwaar maar niet van de grond maar vanuit je buik dus maxi cosi vanuit de tafel tillen dan niet van de grond.
    Verder je litteken doet geen pijn eigenlijk iets gevoelloos eerste dagen/weken. Daarna trekt het weg.
    volgens mij had ik niet eens verband dacht ik.

Deel Deze Pagina