kleinschalige accomodatie

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door mama2bengeltjes, 9 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2bengeltjes

mama2bengeltjes Fanatiek lid

28 jan 2015
    1.201
    533
    113
    Weet iemand een leuke kleinschalige accommodatie in Griekenland, Canarische Eilanden, Italie??

Het liefst een huisje zodat we ook lekker op het terras kunnen zitten als de kinderen op bed liggen.
    Er hoeft niet veel bijzonders te zijn, zwembad en speeltuin is voldoende. Van animatie maken we geen gebruik..

2. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.181
    4.495
    113
    Eliza was here en karins choice hebben wat je zoekt in hun assortiment. Ik zal je een pb sturen met een leuke plek in griekenland.

3. mama2bengeltjes

mama2bengeltjes Fanatiek lid

28 jan 2015
    1.201
    533
    113
    Dank je wel voor je reactie, die bestemming uit je pb had ik zelf ook al een paar keer gezien en zag er goed uit. Is er wel genoeg ruimte aan het zwembad en een lekker strand vlakbij??
    Hoe zit het daar met het eten, goede restaurantjes in de buurt?? Wij zijn nog nooit naar Griekenland geweest maar lijkt me zo lekker daar!

4. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Kreta, Villa Vicky.

Echt een fantastische vakantie gehad. Hadden een groot terras waardoor wij in de avond heerlijk buiten konden zitten als zoontje op bed leg en waar we lekker konden ontbijten en lunchen enz.
    Heel rustig gelegen maar zo dichtbij de drukte!
    Wij hopen aankomend jaar weer te kunnen!

5. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.181
    4.495
    113
    Bij die accomodatie heb je de auto nodig om naar strandjes en restaurantjes (heerlijke griekse salades en verse gegrilde vis) te gaan, die zijn echter wel goed te vinden op 5-10 autominuten. De stranden zijn perfect voor kleine kindjes, zandstranden die langzaam aflopen, en weinig golven.
    Bij het zwembad kun je prima zitten, er is ook een klein peuterbadje.

Deel Deze Pagina