Hoi, heb even een vraagje, mijn neefje is 7oktober 2 maand. Welke maat kleertjes zal hij nu ongeveer hebben? Tis wel een groot kereltje, was bij zn geboorte al 57cm. Ik hoor het wel!
Siem is aanstaande dinsdag 2 maanden oud en hij draagt nog steeds maat 50/56 van de Hema. Hij is ca. 4,7 kilo en lengte onbekend. Hier is maat 74 nog ver weg...
Ohw het is meestal ook leuk als je iets te grote kleren heb gekocht dan misschien te klein! Te groot groeit die wel mooi in. Na 68 komt de 74 dus dan zit je wel goed hoor!
mijn buurjochie was 58 cm met de geboorte en die heeft met 3 weken al maat 62 aan dus maat 74 lijkt me prima....beter iets wat hij later pas aan kan dan iets wat nu al te krap zit
oke bedankt voor jullie reacties! en ohja, zouden jullie de prijskaartjes eraan laten zitten voor evt ruilen?
Ik zou de kaartjes er voorzichtig afknippen en goed bewaren. Mocht de kleding geruild moeten worden, dan kan de winkel de kaartjes er zo weer aanschieten. Als je de prijs doorhaalt met stift, dan heeft de winkel niets meer aan de kaartjes...
Dat kan hoor, maar dan doen ze het tenminste nog zelf en is het dus beleid in zo'n winkel Maar sommige winkels stellen het niet op prijs, omdat ze de kaartjes nog willen gebruiken en dan willen ze nog weleens moeilijk doen. Veiliger is om de kaartjes te bewaren, elke winkel heeft wel een schietappartaatje met ridderspoortjes...
ja ik had de kleertjes bij H&M gekocht en gezegt dat t cadeautjes waren maar ze hadden geen inpakpapier meer en deed ze gewoon in n tasje zonder wat met de kaartjes te doen. Ik haal ze er zelf wel af.. Kleertjes zijn toch nog te groot denk ik! Thanks allemaal