wat te doen tegen kwijlen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by leonieb, Jan 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. leonieb

leonieb Lid

Aug 15, 2007
    79
    0
    0
    Mijn dochter van 13 maanden kwijlt heel veel, heeft niks met tandjes te maken, maakt geen verschil...

Ze is ook niet verkouden waardoor ze door haar mondje moet ademen.

Heb nu een rietjesbeker voor haar gekocht, dat zou moeten helpen.

Maar heeft er iemand nog tips voor me, dat ik haar kan leren haar mondje dicht te doen, ik zeg het nu wel de hele tijd en geef een klein beetje druk tegen d´r kin.

Geen idee wat ik hieraan kan doen....alle tips welkom.

2. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    ik zou het niet weten,

het hoort er denk ik gewoon bij op deze leeftijd. ik zou zeggen geef haar gewoon een slabbetje om. zodat haar kleertjes niet altijd kletsnat zijn.... voor de rest kan je er "denk ik" niet veel aan doen.

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Quinn draagt nog steeds de hele dag door een slabber. Hij kwijlt flink alhowel het de laatste tijd eindelijk minder lijkt te worden.
    Ik heb geen idee hoe het komt en rietjes en dat soort dingen heeft hier niet geholpen.
    Hij maakt blijkbaar veel speeksel aan.
    Ik hoopd at het over is voordat hij 18 is ;)

Sterkte!

4. leonieb

leonieb Lid

Aug 15, 2007
    79
    0
    0
    Slabbetje heeft ze elke dag al om, maar helpt ook niet altijd even goed...

Mijn dochter houdt gewoon d´r mondje open als ze aan het spelen is enzo.

Word gewoon een beetje simpel van al die mensen die zeggen: ohhhhh, die krijgt tandjes, kijk d´r eens kwijlen.

Ik dacht dat er misschien nog meer trucjes waren om dit op te lossen, maar helaas....

Hoop idd ook dat het over is als ze 18 is!

5. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Heel herkenbaar. Mason kwijlt ook al vanaf een maand of 2 a 3. Het hoort gewoon bij hem en hij houdt idd overal zijn mondje bij open. Idd een Slabbetje om doen en Ik denk dat ze met de tijd vanzelf wel gaan leren hun mondje dicht te doen.

6. ilonaaa

ilonaaa Lid

Jan 10, 2009
    8
    0
    0
    hoiiii
    mijn kleintje is al bijna twee en die kwijlt ook zoveel, cker 1 slab doorweekt per dag, weet ook niet wat ik eraan kan doen..... zal vanzelf over gaan denk ik!
    groetjes

7. madchen30

madchen30 Actief lid

May 18, 2008
    282
    0
    16
    mijn kleine kweilt ook zo veel, maar die is pas 4 mnd ik volg wel met belangstelling wat er zegt wordt voor de toekomst

Share This Page