mijn zus heeft de skodia octavia suburb ofzo (die van de reclame zonder chauffeur) En dan de station. Echt SUPER grote auto! Ik (186) kan met gestrekte benen voorin zitten en dan kun je dat achter mij ook! duowagen (duowalker) kan met gemak achterin en dan nog 2 ofzo.. echt zo groot. En rijdt super zuinig (ik geloof dat ze 1:18 halen met normaal gebruik), genoeg power (ze rijden met zware caravan overal naartoe) en lekker snel
wij hebben deze audi in het wit en die is perfect! Sportief voor vriend en lekker ruim voor met kinderen. Misschien kan je idd voor een tweedehands kijken of voor minder optionals kiezen? Nieuw hebben wij geloof ik iets 45000,- betaald. zou gewoon eens bij de audidealer langsgaan en ook kijken voor 2ehands. Audi A4 Avant S-Line | GroenLicht | AutoNieuws
oh die ene ford focus X road, die is gaaf! maar houden jullie van zo'n hogere auto (kan er ff niet opkomen hoe die nog eens weer heten ) zoals de Kia Sportage of Sorento of de nieuwe Hyundai IX35??
Jammer dat de seat ibiza klein uit zou vallen!! Weet je zeker dat t ook de station uitvoering was die je hebt gezien? Heb alle genoemde namen verder gegoogled, zitten een paar erg leuke bij! Vond de Ford focus road er sportief uitzien, ook de Mitsubishi lancer station en de skoda octavia. Eruit sprong voor mij de Kia Sportage, erg gaaf model!! de Hyundai IX35 zag er op de foto wat klein uit?? En de I49 vind ik te zakelijk, net als de peug 508. heb wat met kontjes maar deze hebben zo'n spitse kont, vind ik niet mooi. Hou liever van ronde kontjes, haha! Opel insignia: idem dito, komt te zakelijk over. Ik laat mn mannetje morgen eens even onderzoeken wat t allemaal kost en of het binnen het budget past ben benieuwd wat ie van jullie vondsten vindt! Bedankt voor het meedenken!
Wij rijden al voor de 2e keer een Ford Focus Wagon. Het nieuwste model ziet er mooi uit vind ik. Wij zijn supertevreden over deze auto. Wat mij betreft veel auto voor je geld. En we hebben nog geen noemenswaardige problemen gehad met één van beide auto's terwijl we er toch wel zo'n 40.000 km per jaar mee rijden. Als wij over een paar jaar weer eens wat anders willen gaan we voor de grootte misschien voor een Ford Mondeo Wagon maar denk wel dat we bij Ford blijven.
wij hebben een renault megane station fijne auto en ziet er niet zo stationachtig uit terwijl er toch genoeg in kan succes met zoeken
Volvo V60 Sportief Betrouwbaar Zeer veilige kooiconstructie Komt goed uit testen Zeer zuinig (wij hebben een diesel) En zo kan ik nog wel even doorgaan
We hebben heel slechte ervaring met een Renault Megane coupe... misschien een maandagmorgen monster maar Renault komt er hier dus niet meer in....
audi zonder meer zeker voor dat geld bedrag kun je echt wel mooie audi's krijgen hoor!! wij hebben zelf van de week gekeken voor een station maar zijn daar niet mee thuis gekomen... mar voor dat geld zou ik natuurlijk wel een hele mooie kunnen uitzoeken hoor! gewoon bij veel garage's/dealers langsgaan en dan kom je vanzelf DE auto tegen!
Wij rijden een peugeot 207 sw outdoor met 2 kids. Als we alles mee willen nemen dus wandelwagen en buggy met tas vol zooi dan moet wel de hoedenplank eruit maar verder prima auto. Peugeot 207 SW Outdoor XS 1.6 HDiF 16V 110pk getest | AutoWeek autotest - AutoWeek.nl
Hier op dit moment een Toyota Avensis, paar dikke velgen eronder en dan is het echt een superauto! (met giga-kofferbak, echt geweldig)
golf 6 blue motion, 20 procent, scheeld wel 100,- netto per maand he of je 25 of 20 % bijtelling hebt. weet niet of deze auto binnen budget valt
Ik rij in een audi a4 avant. Heerlijke auto, ruime kofferbak en ook best nog een sportieve uitstraling. Tweedehands kun je die echt wel krijgen voor het budget wat je in gedachten hebt.
Wij hebben een honda accord, de sportuitvoering, maar die was 53000. Misschien hebben ze die wel 2ehands. Tis een fijne auto, en hij rijdt lekker door met 201 pk
Oh het word een lease lees ik nu, dan heb je niks aan een 2ehands Mag je wel alle merken kiezen? Bij ons mogen de jongens geen audi, bmw of volvo kiezen, dan denken de klanten dat ze teveel betalen aan ons haha Terwijl ze wel auto's rijden die net zo duur zijn maar dan van honda, renauld, ed.
wij hebben een nieuwe lease auto, de nieuwe ford focus station. jeetje wat een mooie (gestroomlijnde) sportieve auto! ben er helemaal verliefd op Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.autoscoops.be/files/imagecache/full_width/nieuws/2010/03/ford-focus-clipper-4.jpg en een grote kofferbak echt helemaal geweldig