Hallo allemaal, Er zijn vast al een heleboel meetings geweest met mama's hier van het forum... Nu is mijn vraag... Waar zijn jullie geweest en was het leuk? Dan hebben we wellicht voor onze mama's ook wat inspiratie
wij doen het meestal gewoon bij iemand thuis. nemen we allen wat lekkers mee en kunnen de kinderen heerlijk spelen. Maar ik lees ook mee voor verdere tips haha
Wij zijn in Kidzcity in Utrecht geweest! Was een geslaagde dag! Mijn zoontje was toen de jongste, (5,5 maand) maar hij heeft ook genoten! De entree was wel wat prijzig, je moet het dus niet te vaak doen, haha!
wij zijn naar een pannenkoekenhuis in lunteren geweest, omdat dat het meest centraal lag (ligt) in nederland
Daar zijn wij met de april 2010 mama's ook geweest, iig, als je het Uilenbos bedoelt (Welkom bij het Uilenbos)
strand of park. Dan met zijn allen kleedje meenemen wat eten en drinken en speelgoed voor de kids. Dan zijn de kinderen zoet en de mama's kunnen gezellig kletsen.
Of het bos. Wij deden met kinderen idd ook bij elkaar thuis. Iedere keer bij een ander, wel zo eerlijk qua afstand. Zonder kinderen ook gezellig, laatste keer high tea. ( was ik helaas niet bij, maar het was wel gezellig las ik)