advies gevraagd betreffende CP

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Dorien87, 9 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Hoi meiden,

mijn man en ik willen samen met ons meisje dit najaar nog een weekendje weg. Binnenkort zijn we tenslotte met zijn vieren en dan moet onze kapoen de aandacht delen.

Dus we willen er nu nog even tussenuit vooraleer er misschien een tijdje minder ruimte is voor dit soort activiteiten.

Ik heb gezien dat we aardig wat geld kunnen besparen door een mystery booking te doen. Ik lees vooral leuke commentaren dus dit willen we graag proberen. Op zich maakt het ons weinig uit in welk park we uitkomen en het huisje, dat komt ook wel goed. Hebben vorig jaar CP Eiffel gedaan en is hartstikke bevallen ook al was het verouderd.

Maar we twijfelen nog wanneer we willen gaan. We willen niet graag tijdens de schoolvakanties gaan uit angst voor grote drukte in het zwembad.
    Voorlopig denken we aan volgende data:
    of het weekend van 6/11 (wel schoolvakantie in België)
    of het weekend van 27/11
    of het weekend van 4/12
    of het weekend van 11/12

Maar misschien is december te koud? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen kiezen.

Groetjes

Dorien

2. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Nederland heeft al die weekenden geen vakanties...
    Maar denk dat de temperaturen in die weekenden ook niet heel erg uiteen zullen lopen...

Persoonlijk vind ik center parcs in de winter erg leuk.. En die kou ook wel..
    Lekker warme chocomel drinken, In het donker terug naar het huisje lopen, verwarming lekker aan... Heerlijk hoor!

Denk dat wij ook binnenkort maar eens een weekendje gaan boeken! Krijg er zin in!

3. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Ik zou lekker in december gaan! Veel gezelligheid op de parken en als het wat kouder is steek je toch lekker de openhaard aan:)

4. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Juist leuk in de kou! Met mazzel sneeuw en ijs.. Dan kan er nog geschaatst worden ook :)

En inderdaad.. lekker warme chocomelk drinken, open haard aan in het huisje.. Lekker toch?!

5. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Zo krijg ik inderdaad wel ontzettend veel zin om in de winter te gaan :D!
    Lijkt me ook wel gezellig rond die periode en dan lekker in een 'tropisch' temperatuurtje zwemmen.

6. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Wij zijn nu een paar keer in de schoolvakanties geweest maar de enorme drukte waar ik ook zo bang voor was viel mij echt enorm mee! Was echt niet storend, en het grootste gedeelte blijft toch jonge gezinnen :)
    En in de kou is juist leuk, heerlijk warm zwembad, savonds open haard aan.. Heerlijk!

7. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Sinterklaas weekend is een van de goedkoopste dus dan kan het lonen via de site van CP zelf te boeken, het is dan erg rustig. Anders is 27/11 ook leuk omdat er op veel parken dat sinterklaasactiviteiten zijn maar daar zal jullie kleine nog niet veel aan hebben

8. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    De buitenlandse parken hebben 27-11 geen Sint activiteiten
    In Nederland wel.
    Maar je kindje zal dat niet weten ervan

Verder alle parken prima, juist dan in winter mooi
    Wij zijn met zoontje 6 mnd geweest in heijderbos eind november, leuke mooie lampen in kerststijl al

We hadden via prenatal geboekt 50% op VIP huisje
    Heerlijk huisje en broodjes aan huisje gebracht

9. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Weekenden zijn meestal druk....ook dagjesmensen die komen zwemmen.

10. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Goh, we hebben momenteel geen andere keuze dan enkel tijdens het weekend te gaan.

Mijn man werkt in België in de bouwsector en daar heb je buiten de vastgestelde vakanties maar 5 losse dagen die je kan opnemen, dus wanneer deze op zijn, moet je het met de weekends doen...
    Soms wel jammer want nu is ons meisje nog lang niet met school bezig en zou het de moment moeten zijn om buiten de drukke periodes te gaan. Maar het zij zo :p

Voor de Sinterklaasactiviteiten hoeven we het inderdaad nog niet te doen, maar altijd leuk als er zo'n sfeertje hangt.

Ik lees verschillende keren iets over een open haard. Zit dit bij elk huisje of enkel bij premium of vip?

11. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Bij alle huisjes, dus ook de goedkoopste.

Deel Deze Pagina