Vanmorgen opgestaan met buikkrampen. Net voor de middag een ontzettend scherpe steek die even aanhield. Wist even niet meer waar ik het moest zoeken. Daarna net na de middag beige/gele afscheiding met roze. De krampen bleven een beetje aanhouden maar dragelijk. Nu 's avonds weer erge steken dit keer wel 5 die even blijven aanhouden. Zou het een innesteling zijn?
Hoop het voor je, ik zit in hetzelfde schuitje. Vandaag wat minder. Gisteren had ik echt het gevoel alsof er met een vrachtwagen tussen mijn benen was gereden, zon beurs gevoel. Had ook een trekkend gevoel in mijn liezen! Jij ook? En een raar soort buikpijn. Wat ik al zei, vandaag minder tot niet, maar gisteren heel de dag. Spannend he? Zijn er dingen die jij laat nu er misschien een innesteling bezig is?
Vandaag minder buikkrampen. Maar mijn hele bekken doet pijn. En heb lage rugpijn. Met plassen ontstaat er ontzettende druk op mijn onderbuik. Heel vervelend gevoel. Bekkenpijn heb ik bij beide vorige zwangerschappen ook vanaf het begin gehad. En vanaf 12 weken ging het beter. Maar de eerste weken waren een hel kon niet in bed komen en ook niet eruit. En niet ver lopen en niet lang zitten. Vanmorgen nog wat beige afscheiding gehad. Er zijn verder geen dingen die ik laat nu het misschien een innesteling is. Er zijn ook eigenlijk geen dingen die ik normaal zou doen die tijdens een zwangerschap niet kunnen haha. Het aftellen wordt alleen zo lastig nu. Ik ben veel te ongeduldig.
Ik zie dat ik de miskraam niet in mijn onderschrift het staan. Maar ik had afgelopen aug. een miskraam vandaar dat ik zei beide zwangerschappen.
Sorry meiden; innesteling voel je niet, daar is het eitje te klein voor (zo groot als een speldenprikje). Kramp kan je daar niet van krijgen.
Jij misschien niet. Ik heb het bij de eerste ook gevoeld. En klopte precies met de terug rekening. Mijn gyn zei dat het zeker kon.
Bij mn dochter had ik 9 dpo een kwartier lang hele felle krampen en ik denk toch wel dat dat de innesteling was. @Nepthys: je voelt het eitje zelf niet idd, maar je baarmoeder kan wel heftig gaan samentrekken gedurende het proces van innestelen (is niet een moment maar duurt uren/ dagen), wat krampen kan veroorzaken. Dus op die manier kun je het volgens mij soms toch een beetje voelen- hoewel je nooit zeker kunt weten wat die krampen veroorzaakt uiteraard.