tips voor omdraaien in bed

Discussion in 'Zwangerschap' started by Liz, Nov 24, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liz

Liz Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,873
    0
    36
    Goedemorgen,

Ik heb last van BI en daar ga ik ook voor naar de fysio...kan en mag nog weinig helaas.
    Maar sinds deze week heb ik steeds meer moeite met omdraaien in bed. Buiten de instabiele achter bekken heb ik ook erg pijn aan het schaambeen..en als ik me omdraai in bed dan gaat dat nog meer pijn doen met gevolg klaarwakker zijn:(..vooral zodra ik mijn benen een beetje wijd doe.....Ik denk zelf dat bandenpijn ook meedoet..door de spierachtige pijn rond het schaambeen en de onderbuik erbij..buik groeit natuurlijk..
    Teven doet de linkerkant bekken achter ook pijn bij het draaien want die schiet er dan weer uit..(wordt iedere week rechtgezet bij de fysio) denk dat daar helaas niets aan te doen is maar heeft er iemand iig een tip hoe je je kan omdraaien in bed zonder dat het allemaal te veel pijn doet?
    Ben het allemaal inmiddels wel gewend die BI dat ik niks mag en kan, veel moet rusten, oefeningen enz...maar ik baal er wel van dat mijn nachtrust er nu ook door wordt verstoord!:x

thanx!

2. Kruimel2010

Kruimel2010 Bekend lid

Oct 8, 2010
    825
    1
    0
    NULL
    NULL
    Je wilt naar rechts draaien: linkerbeen optrekken en in één blok omdraaien. Dus niet eerst je schouders en dan de rest. Maar leg de vraag even voor aan je fysiotherapeut, hij kan het je perfect laten zien hoe het moet!

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

omdraaien is een hel met bi, bij colin kon ik tot het laatst alleen op mijn rechterzij slapen.. aaauuuww, ik kan deze zwangerschap alleen op mijn rug liggen de pijn aan mijn bekken en znuwbeklelling is te erg als ik op mijn zij lig.. gelukkig wil het nog op mijn rug liggen, maar moet zegen dat ik het even op mijn zij draaien om even lekker te knuffelen met mijn man nu wel heel erg begin te missen. Tuurlijk kan je anders ook knuffelen, maar even veilig wegduiken in zijn armen gaat niet.. en daar baal ik van.

ik weet dat er matjes zijn die het glijden vergemakkelijken..
    even googlen

4. Tally72

Tally72 Actief lid

Feb 28, 2008
    161
    0
    0
    Activiteitenbegeleidster
    Heiloo
    Ik heb Liz een pb gestuurd, omdat ik idd zo'n product maak en verkoop waar Mimi het over heeft. Ik heb zelf bekkeninstabiliteit gehad dus weet heel goed hoe pijnlijk o.a. het omdraaien in bed is.
    Mochten er meer mensen belangstelling hebben, stuur een pb; ik mag helaas mijn website niet noemen van de moderators.
    vr. groet Chantal

Share This Page