welke eetstoeltje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door daphne78, 13 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hoi,

Wij hebben voor Sam ooit een meegroeistoeltje gekocht.
    Maar dat is voor haar echt nog veel te groot. Nu wil ik dus een ander stoeltje erbij (komt toch broertje of zusje bij, dus 2 stoeltjes komen uiteindelijk toch van pas).

Nu dacht ik aan de chicco polly, zijn er hier dames die er ervaring mee hebben? Of wellicht hebben jullie een ander idee voor ons.

Groetjes Daphne

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik had dus ook een meegroeistoel waar Joris ook nog lang niet in kon... Heb een week of 2 geleden een chicco polly aangeschaft! En deze eetstoel kost wel wat maar was het dubbel waard! :D Joris zit er zo gemakkelijk in en het eten geven is zo een stuk prettiger dan wipstoel of op schoot! Dus ik vind de chicco polly echt een aanrader!

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    met stipt om nummer 1 de chicco polly!

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

En hier ook! Zou geen andere willen!

5. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Wij hebben een geuther champ, kan je in hoogte verstellen en iets kantelen als de kleine nog niet zo goed kan zitten.
    Ik wilde er ook een die kleurde bij de rest van de meubels want het stoeltje staat toch lang in je woonkamer.
    Dit is ie: http://www.bebeluna.nl/productdetails/4/88

wij hebben hem alleen in de kleur koloniaal.

6. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Mooie stoel mamalieske, die koloniaal ook gevonden...wel prijzig...€195 klopt dat?

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Je hebt toch ook de tripptrapp van Stokke? Iemand daar ervaring mee? Ik vind hem erg leuk en lijkt me ook heel handig, maar ook erg prijzig..

8. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Marktplaats is mijn grote vriend ;)

9. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik heb de tripp trapp stoel van Stokke.
    Ook een ideale stoel.
    Heb hem incl. babyset (beugel en leertje en ruggesteun)

Op http://www.skandic.de/index.php?cat=STOKKE-TRIPP-TRAPP kan je hem veel goedkoper kopen dan in de winkel. En geen verzendkosten! Heb ik daar ook besteld.
    Hij staat er nu voor 104 euro. Je moet dan nog wel de babyset er los bij bestellen , maar ook dat is goedkoper dan in de winkel!

10. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Ik heb ook de TripTrap via Scandic, supersnel in huis :) En inderdaad veel goedkoper dan hier! En verder vind ik het een pro dat Nikki gewoon aanschuift aan tafel net als wij..

11. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
  12. spook

spook Nieuw lid

13 sep 2007
    1
    0
    0
    Misschien stel ik nu wel een erg domme vraag :oops: , maar vanaf hoe oud zit in kleintje in zo'n stoel? Is dat iets wat we beter al in de zwangerschap kunnen kopen?

13. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    normaal ga je een kinderstoel pas gebruiken als je kindje goed zelfstandig kan zitten dat is meestal vanaf 7 maanden. Dus tot die tijd heb je nog geen kinderstoel nodig. Staat dan alleen meer in de weg is mijn mening.

De trip trap stoel van Stokke lijkt mij helemaal niks. Denk niet dat een kind van een jaar of 6 of zelfs 12 jaar (stoel zou je kunnen gebruiken tm leeftijd 12 jaar, toch?) nog in een kinderstoel wil zitten. Nee hoor die kan gewoon op een volwassen stoel zitten dus als je hiernaar kijkt dan zijn die stokke stoelen toch best duur en kun je net zo goed een gewone kinderstoel pakken.

14. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    wij hebben de triptrap en gebruiken hem nu vanaf maand 6 Teun zit er prima in, ook op het kdv hebben ze ze in gebruik
    vrienden van ons hebben hem ook voor beide kids 1 bijna 2 en 1 van 6 beiden nu zonder babybeugel....ze gebruiken hem graag en als er stoelen te kort zijn met verjaardag zitten ze er zelf op.....laten hem dan in de stand van de kids staan want je kan hem belasten tot 100 kilo

15. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    @Inkie, die stoel lijkt veel op die van ons. En de zitverkleiner doet eigenlijk helemaal niets.... dus voor ons was het even nog niet geschikt.

We hebben nu de chicco polly gekocht voor 119 euro. En zijn er nu al helemaal blij mee. Zo is eten geven 10x makkelijker.

16. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Vind de stoel van chicco ook fantastisch, wij hebben een iets ouder type. Maar vind het heerlijk dat ze er al vrij snel in kunnen, de stoel kan in ligstand, geen gehannes met een wippertje.
    Is namelijk erg lastig als je al een kindje aan tafel heb zitten.

17. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
  18. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    tiamo mee groeistoel.
    Zelfs onze oudste van bijna 5 zit er nog op!

19. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    wij hebben de cosatto van babypark
    vindt hem erg handig want deze kun je ook naar achteren kantelen dus ze kunnen er vrij vroeg in
    mijn eerste zit er nu nog in aan tafel maar zodra de tweede erin gaat kan de eerste wel op een gewone stoel

20. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Hier de TrippTrapp van Stokke. Ook besteld via skandic.de

Deel Deze Pagina