Hallo allemaal, Mijn man en ik hebben besloten om voor het eerst met zijn viertjes erop uit te gaan met de baby's! De oudste is dan 1jaar en 10 maanden en de jongste is dan 9 maanden. Wie heeft er tips voor erop uit met kerst? We willen graag in Nederland, Belgie of Duitsland. In geval van Duitsland wel niet te ver van de grens af. Ik heb gekeken bij landal, maar daar schrok ik echt van de prijs.
Wij zijn één jaar naar Centerparcs geweest met Mysterieboeking, was zo’n €450 voor 5 nachten toen. Do/di. (Geen idee waarom het toen van die afwijkende dagen waren. Wij zijn toen 2 dagen eerder vertrokken naar Valkenburg, dus waren in totaal een week weg.
het zal niet goedkoop zijn in de kerst periode, (bijna) iedereen heeft vrij. er zijn school vakanties, en niet alleen in nl, maar overal. Soms zijn particuliere huisjes goedkoper, bijv. met belvilla. of ipv een landal of centerparcs park een kleiner park zoeken met minder faciliteiten. bijvoorbeeld via roompot of droomparken. Als je gewoon lekker weg wilt een keertje zou ik persoonlijk ervoor kiezen om de 2e week van januari te gaan, ipv. met kerst of met oud en nieuw omdat het dan gewoon echt veeeeeeeel goedkoper is.
https://www.bungalows.nl/nl/?bngStartDate=2017-12-23&bngPeriod=3&bngNoPersons=3&specId=106 Ze staan er nu trouwens op voor €350! Wij zaten toen in Het Meerdal, dat was echt zo fijn!