tips voor opdrachten vrijgezellenfeest

Discussie in 'De lounge' gestart door rhea karels, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    Hoi dames,

Ik heb hulp nodig. Een vriendin van ons gaat binnenkort trouwen en we gaan natuurlijk een vrijgezellenfeest organiseren. Dit is zaterdag over een week! Nu hebben we alles al gepland maar we moeten ook stukjes lopen en daar willen we haar opdrachten laten uitvoeren.
    Nu heb ik op internet wel allemaal al opdrachten gezien maar ik vind sommige te uitbundig. Ze woont nog niet zolang in nederland en is wel wat verlegen! Hebben jullie nog leuke tips voor wat kleine opdrachten het is meer om de sfeer erin te houden...

Alvast bedankt.

2. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Misschien iets van geef de eerste jongen die je tegenkomt een compliment. Tel het aantal meters naar de volgende locatie en bij het foute aantal moet je iedere deelnemer van het feest een zoen op de wang geven.
    Ik zie ik zie wat jij niet ziet? Loop een winkel in en vind een prul van max 1 euro en geef die aan de leukste tegemoetkomenloper op straat...

verder zou ik het even niet weten...
    veel plezier met het vrijgezellgenfeest!

3. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    Dank je wel voor je tip. Is erg leuk ga het in de groep gooien.

4. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Wij gaan ook zoiets doen voor een vriendin die binnenkort gaat trouwen. Het programma wat wij gaan doen heet Crazy88. Misschien kun je daar eens op googleen en staan daar nog leuk opdrachten tussen.

Ik denk wel dat de groep zo sportief moet zijn om het als groep uit te voeren, niet dat je haar alles alleen laat doen ;)

Have fun!

5. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    Dank je wel Aatje. Ik ga zeker even googlen. Ik vind het ook leuk om als groep opdrachten te doen. Bedankt voor de tip.

6. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Wij hebben binnenkort een vrijgezellenfeest voor mijn nicht georganiseerd, ik heb bij de hema een pakje fotosafari gekocht maar je kunt het ook zelf verzinnen, zitten allemaal kaartjes met opdrachten in, zoals ga op de foto met de groep met het grootste standbeeld dat je kunt vinden,vraag iemand die zijn hond aan het uitlaten is of je dat even mag doen en maak hier een foto van,fotografeer iemand die ouder is dan 80 en dat soort dingen, vond het wel leuke opdrachten en ook niet te uitbundig, zit een stapeltje in... ben benieuwd...

7. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb op mijn vrijgezellenfeest van mijn vrienden babyfoto's gekregen en moest raden wie van mijn vrienden het was. En als ik het fout radde moest ik een mini-augurk eten (dat laatste zou ik niet doen, die dingen komen de rest van de dag omhoog....)

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Dat met die foto's is leuk. Bij mij had iedereen een voorwerp meegenomen die iets zei over onze band en ik moest raden van wie die was. Was erg leuk, kwamen goede verhalen naar boven. Zelf had ik opdrachten over het zoenen van vreemden op de wang etc iet gewaardeerd en ik ben niet verlegen. Ik vind dat gewoon niet leuk.

9. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Grappig dat gaan we ook nog doen, heb ik ook al eens gedaan

Deel Deze Pagina