babyfoon

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tweeling, 16 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    straks als ik bevallen ben is onze meid 1jaar en 9maanden
    nu gebruik ik bij haar nog een babyfoon omdat ik haar beneden niet hoor...maar die heb ik dadelijki voor de beeb nodig
    zou ik nu een nieuwe erbij moeten kopen?

tot wanneer gebruik je dat ding? en is hier misschien een andere oplossing voor?

alvast bedankt

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ligt eraan welke babyfoon je hebt.. Sommige kunnen uitgebreid worden met een extra basis station en dan hoor je op de ouder unit allebei de kindjes..

Anders kan je misschien ergens een lenen, veel mensen bewaren ze en aangezien je hem niet heel lang nodig zal hebben voor jullie oudste is het makkelijk als je er geen 1 hoeft te kopen maar gewoon kan lenen.

3. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Wij hebben er ook maar 1. Die staat bij de baby op de kamer. Hij kan hoger gezet zodat ie meer geluid opvangt eventueel. Maar dat hebben wij niet gedaan. Onze oudste slaapt nog 1x per dag en ik weet wel ongeveer tot hoe laat. Dus tegen die tijd ben ik er extra op gespitst. Je hoort niet alles precies meer, maar wel als ie huilt omdat ie wakker is. En meer hoeft niet.
    Een extra babyfoon is niet nodig hoor. En anders probeer je hoe het werkt zonder en als je het toch niks vind dan heb je er nog snel een bijgehaald.

4. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.466
    582
    113
    Je zou eens kunnen testen of het werkt als je de babyfoon op de gang zet. Misschien hoor je dan beide kinderen wel.

Deel Deze Pagina