Ons zoontje is alweer bijna een half jaar en dus 'moeten' we dan overstappen op nr 2 (moet dat eigenlijk wel?) Na 3 weken borstvoeding heeft hij Nutrilon Ha gekregen en dit gaat prima. Maar omdat hij totaal geen last heeft gehad van zn huidje, darmpjes, etc, willen we bij nr 2 naar de Standaard voeding van Nutrilon. (scheelt zo'n 5!) Wat ik zo om me heen hoor, is dat het dan verstandig is om dit rustig te doen. Dus schepjes mengen enzo. Hij krijgt 's ochtends een papfles met 180+6 en rijstebloem. Zn andere flessen zijn of 180 of 210+7 (hij krijgt 4 flessen per dag). Hoe zijn/raden jullie aan overgestapt van de ene naar de andere voeding? Alle tips zijn welkom!
Ik ben bij onze dochter van friso standaart overgestapt naar comford. Ik heb iedere keer een schepje extra erin gedaan, begonnen met 1 dag 3 schepjes standaard 1 comford, de volgende dag 2/2 dat op advies van CB een week of 2 geprobeerd ( maar dat is in jullie geval niet nodig ) en dan weer elke dag een schepje vervangen tot ze op 4 schepjes comford zat. Wellicht kunnen jullie het eerst half om half doen?
Wij zijn sinds een weekje ook bezig.. 2 daagjes 1 schepje geprobeerd om te kijken hoe haar darmpjes reageerden. Toen 2 dagen lang 2 schepjes en we zitten nu al 3 dagen op 3 schepjes. Probeer het langzaam op te bouwen. Ze drinkt altijd 4 flessen van 180+6.