Dag meiden, Welke app is fijn in gebruik om te starten met hardlopen? Ik heb het echt nog nooit gedaan en mijn conditie is echt vreselijk slecht. Graag zou ik dit op verantwoorde wijze willen gaan doen. Ik heb een Windows-telefoon; Nokia. Dus de app moet daarvoor geschikt zijn. Mijn voorkeur gaat ook uit naar Nederlandstalig. Wat zijn jullie adviezen? Misschien hebben jullie nog meer tips om te beginnen met hardlopen, waar moet ik op letten? Alvast bedankt! Grts jufaman81
Ik heb ff gekeken, ik heb de app van run keeper erop staan. Verder heb ik een mp3 bestandje van Evi (Belgisch volgens mij) dat is lekkere muziek om te rennen en ze roept dan om de zoveel tijd hoeveel je gelopen hebt.
Indd rennen met Evy, mp3 bestandje wat je 'coacht' tussendoor. Heel fijne app! Verder koop écht goede schoenen.. Kostte bij mij wat maar heb er veel plezier van! Ga naar een run2day ofzo en laat je voeten opmeten zodat je weet welke schoenen perfect om je voeten passen. Zo voorkom je pijn en blessures waardoor je het hardlopen langer volhoudt!
Ik ben een paar weken geleden begonnen met runkeeper, En dan training voor 5 km. Vind het heel prettig omdat je je eigen muziek kan luisteren (bijv op spotify) terwijl Je loopt en elke 5 min hoor je dan een stem Met hoe ver je bent enzo. Ook krijg je melding van elk record dat je verbreekt, dat motiveert wel! Succes en dat van die hardloopschoenen, tja ik heb eerst schoenen van 60 EUR gekocht, dacht misschien dat ik het niet leuk zou vinden. Dan is het wel zonde van het geld als je hele dure op maat gemaakte schoenen hebt.