Tips voor park? O.a. waar flexibele aankomstdag?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door pisum, 1 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Volgend jaar (ik denk vast mee, vooruit :D) zijn mijn ouders 40 jaar getrouwd en ze willen dan een lang weekend (do-zo) weg met ons gezin en dat van mijn broer. We zijn dan met 8 personen.

Ze willen het liefst in Nederland blijven. En de verdere eisen zijn dat er wel iets te doen is voor kinderen (speeltuin en/of zwembad) en het liefst in een omgeving met natuur. Ze houden zelf wel van rust en willen ook zich terug kunnen trekken bij een huisje.

Ze zaten bijvoorbeeld te denken aan de Efteling, maar daar is de aankomstdag maandag of woensdag of vrijdag (voor zover ik kan zien). En ze hadden nu juist bedacht weg te willen aankomen op donderdag.

Dus iemand tips voor een park? :) Wij zijn zelf wel bij een paar Landal parken geweest, maar dan was het ook altijd aankomst op vrijdag dacht ik...

2. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.260
    11.868
    113
  3. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Wij gaan binnenkort naar Landal Hellendoornseberg met 8 personen, ook van donderdag tot zondag. Landal biedt dit sowieso aan, maar ik raad je aan om dan rechtstreeks het park van je keuze te bellen. Ik belde eerst nl. de rserveringslijn en die wilde pas vanaf eind januari zeggen of er plek was in maart......terwijl ik bij het park zelf meteen kon reserveren toen ik belde (oktober).
    Center Parcs doet af en toe ook afwijkende data, maar dat is meer geluk dan wijsheid lijkt het wel.

4. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Aha! bedankt voor de tip!

5. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
  6. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.270
    1.099
    113
    Ik heb gewoon gezocht via belvilla en kwam ook bij een aantal huisjes op wat minder bekende parken uit (onder andere hommelheide in susteren maar dat was omdat wij naar Limburg wilden). Je kunt daar in ieder geval zelf je aankomstdag aangeven. Overigens hebben we uiteindelijk een privehuisje via belvilla gehuurd met enorm veel speeltoestellen en speelgoed in de tuin :)

7. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    bungalowtrips.nl. Daar kun je parken boeken met elke willekeurige vertrek- en aankomstdag, ook de bekende parken.

8. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Het Marveld in groenlo superleuk park. Kijk maar eens op hun site.

9. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    thanks allemaal! :)

Deel Deze Pagina