Speelgoed opbergen. Kast??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Luvv, 13 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Ik wil een kast kopen om alle speelgoed in op te bergen. Nu wil ik wel graag een strakke kast wat bij de rest van ons interieur past. Daarnaast moet t natuurlijk ook praktisch zijn voor de kinderen. Ik dacht eerst aan een roomdivider meet daarin losse bakken die precies aansluiten. Iemand verder nog tips?? Het moet verder niet open of transparant zijn, want dat vind ik wat rommelig staan.

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wij hebben gekozen voor een pax kast van Ikea en dan de ondiepe variant (38 cm geloof ik) , wel 220 hoog ofzo.
    De onderste helft is voor speelgoed, de bovenste helft is voor papa en mama ;) .
    In de onderste helft zit: 1 draadmand over de hele breedte (1 meter) van de kast. 2 planken. En op de onderste 'verdieping' staan 3 bakken waar het speelgoed in zit.

3. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    hoi, ook ik loop met die vraag, wat gaan we in ons nieuwe huis zetten voor ht speelgoed en onze spullen????

@ Athina, heb je er een foto van, ik vind die pax kasten altijd wel mooi!

4. tulip

tulip Niet meer actief

die roomdivider met aansluitende bakken hebben wij ook, ik vind het ideaal. De bakken staan in de onderste laag en alles daarboven is voor ons, meisje weet dat ook heel goed, werkt perfect.

Deel Deze Pagina