Wat is het toch altijd met die postcode loterij? We doen mee...we willen geen andere onzin kopen of wat ook alleen 1 lotje en dan zien we wel. En telkens krijg je van die troep binnen of je niet toch nog meer loten wil bladiebla... NEE dus! En nou krijgen we een kerst kaartje...naja..euh leuk... Zit er een briefje in en we moeten kijken wat we gewonnen hebben. Er staat "haal UW cadeau op voor 27 december" DUS ga je naar de website en tik je de code in....en toen voelde ik al nattigheid want als ik een code voor een cadeau heb (persoonlijke code lijkt me dan) dan hebben ze mn postcode toch niet nodig??? Ze hebben hem immers zelf naar me gestuurd. En wat blijkt weer...ik krijg mn cadeau als ik een lot koop!! Pfffffffffff OPLICHTERS! :x Tja sorry hoor maar als er staat "haal UW cadeau op voor 27 december" dan denk ik wat gewonnen te hebben! Ze proberen het telkens weer en steeds sneaky-er. En je zal zien straks ben ik het beu en zeg op en dan wint de straat hier net als ik niet meer mee doe.....en ik wed dat de meesten precies om die rede mee doen!
ja ze proberen maar he. hoe meer loten je koopt, hoe meer geld ze krijgen, en zulke berichten zijn altijd lokkertjes.
Ja hier wordt ik ook echt moe van. Wij hebben 2 loten en nog proberen ze steeds om je meer loten aan te smeren. Krijgen ook heel vaak post en ze bellen ook nog eens op. Maar durf het idd ook niet op te zeggen, bang dat dan juist hier de straatprijs valt. En zo zullen veel mensen wel denken..... Maar ik vind het ook erg irritant worden...
ik heb laatst helemaal iets raars gehad! Ik was online met het koffertjesspel bezig en moest een deal van de bank krijgen. Toen ging mijn mobiel (nummer had ik opgegeven, want dat moest) en kreeg ik een bandje met het bod. (stem van Winston) Toen kon ik kiezen of ik het bod wilde accepteren of niet. Ik accepteerde en vervolgens hoorde ik dat ik met een extra lot ging meespelen!!! DAAR VRAAG IK TOCH NIET OM! Vind het echt schandalig!
ze spelen het echt op de psychologie hoor . Hier ook vaker, zullen we toch niet mee doen want stel dat het hier valt en we hebben geen loten.. Dit is volgens mij ook de enige loterij die zo op de mensen inspeelt. Al heb je niets tot zeer weinig te besteden hebt zou elke cent mooi meegenomen zijn, maar je moet het wel kunnen betalen.. mensen die wat meer te besteden hebben kunnen makkelijker een lot kopen. Vind het eigenlijk ook een beetje een oneerlijke loterij als ik eerlijk ben . Bedoel wij hebben het ook niet breed en als ik dan bedenk wat ik kan kopen voor zoveel miljoen denk ik jah dat zou fijn zijn, huis vrij, evt aanbouw, betere auto, etc etc.. maar om rieel te zijn, we kunnen dat geld gewoonweg niet missen... zou je een lot van de staatsloterij kopen is het gewoon persoonsgebonden, en hier is een hele straat mee gemoeid... snappen jullie mijn punt? Beetje warrig opgeschreven misschien
Ook als je nu kleding koopt bij c&a of iets bij de Ici Paris krijg je bijv kaartjes die je open moet krassen en dan kunt zien op internet of je prijs hebt. Op de voorkant van deze kaarten staat gewoon ICI Paris of c&a, TOT je verder kijkt Kleine letters oa staat postcodeloterij, en dat je hun toestemming geeft om mee te doen. Zo'n soort loterijen doe ik dus nooit mee mee, riekt naar oplichting en mensen onbewust lid te laten worden brrr
Ja, die kaart heb ik ook gehad. Dacht nog, goh wat aardig. Kijk op de achterkant; als u het nummer invult op de website geeft u toestemming om met nog een lot mee te doen aan de postcodeloterij. Ja, mooi niet dus. En inderdaad, je zal de 48 miljoen maar mislopen om dat je net hebt opgezegd, ik durf ook niet zo goed .
Ik heb een keer pislink gebeld na de zoveelste misleidende actie, waarbij je met een druk op de knop aan weer een extra lot vast zou zitten. Ik heb me toen laten uitschrijven voor de reclame.
Ja is flink irritant inderdaad...veel mensen worden er op deze manier gewoon ingeluisd !!!! Vooral oude mensen trappen er in. Bijna bij elk zogenaamd cadeautje van de postode loterij zit wel een addertje onder het gras. Wij hebben het een tijdje geleden afgezegd en dat is al een heel gedoe..dan zeg je schriftelijk op, krijg je vervolgens een brief met daarop de mededeling dat je moet bellen naar de postcode loterij, om uit te leggen waarom je je lidmaatschap wilt afzeggen. Dat tel nr kost natuurlijk weer zoveel ...per minuut. En als je gebeld heb, dan pas word je lidmaat gestopt. Ik had zelf niet gebeld en een maand later stopten ze het lidmaatschap pas. Vervolgens krijgen we nog steeds van die lokkertjes binnen, van, als je nu weer een lot neemt, krijg je je oude punten er bij die je voorheen hebt gespaard waardoor de te winnen prijs veeele malen hoger is. Als we dat lot niet nemen, vervallen de punten en de volgende persoon die ons lot krijgt begint dan opnieuw.
Geef dit topic even een up! Wat een #%#$¥ loterij is dit toch. Vroeger verbaasde ik me altijd als gezinnen 10 loten hadden, maar snap nu wel hoe dat komt. Laatst hadden we een code ingevuld van ik meen de kerstzegels, c&a of zoiets. Daarmee kon je een mini winnen..zucht ik voelde hem al aankomen en aan blijven dringen ondanks twee keer nee dank u een lot is genoeg..mijn goede voornemen voor 2012 is weer proberen om m'n man zo ver te krijgen om te stoppen met deze loterij. Zucht...
wij zijn niet lid, kopen nooit loten maar toch krijgen we van die irritante reclame in witte enveloppen zonder afzender, ook de kerstkaart gehad maar dit keer stond achterop dat het vd postcodeloterij is dus gelijk weg geflikkerd. ik gooi het allemaal gelijk weg en toch hebben ze mijn adres. dus ik zal ooit wel eens iets hebben "misdaan" waardoor ze me nu toch kunnen lastig vallen.
Ik ben ook helemaal geen lid, ook nooit geweest en vanmiddag kreeg ik die kaart ook, persoonlijk gericht
Ja, hier ook vandaag net zo´n nep kerstkaart binnen gehad. Doordat ik toevallig net naar de afzender keer ligt hij nu ook ongeopend in de oud papierbak. Wat een hoeveelheid papier jaagt die organisatie er per jaar door.
Gaat bij mij ook altijd linea recta de prullenbak in. Ik verscheur het en gooi het weg. Bellen ze me op, probeer ik hun wat aan te smeren... dan zeg ik dat ik make up verkoop en of hun interesse hebben in een proefpakket. Slechts 15,00 euro en 4,95 verzendkosten. Geen interesse? Dan graag na ontvangst binnen 15 minuten bellen of mailen.. Vreemd genoeg hangen ze altijd vrij snel op