he meiden ik moet vanmiddag naar de gyn aangezien ik erg last heb van pijn in mijn buik snachts ik kan soms nachten niet slapen. mijn vk vertrouwde het niet en moest een afspraak maken bij de gyn. dus vanmiddag is het zover. ik heb gelukkig wel mijn eigen gyn aangezien ik met clomid zwanger ben geworden. ik ben best wel zenuwachtig. ik ben bang dat er iets is maar eigenlijk schopt de kleine goed dus kan het niets ernstigs wezen toch? maar straks moet ik er gelijk blijven? dat zullen ze wel niet doen toch? wie kan mij een beetje geruststellen want word gek van mezelf liefs
niemand blijkbaar. nou wij stappen zo in de auto als het goed is dan komt mijn man eerder thuis en gaan we met zijn tweetjes heen dat vind ik wel zo prettig. ik hoop dat alles mee valt en ons kleine hukke puk het goed maakt. liefs liefs
Lieve Carula, Ik kan je niet geruststellen helaas... Maar weet wel dat dit kindje een hele grote beschermengel heeft he, dat moet je niet vergeten! Heel veel succes straks en ik hoop op goed nieuws! Liefs Marjolein