Neeeeee! Bloedverlies... (12.5 weken zwanger)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door juf21, 9 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juf21

juf21 Bekend lid

20 mei 2012
    726
    139
    43
    #1 juf21, 9 sep 2016
    Laatst bewerkt: 9 sep 2016
    Hoi meiden,

Ben vandaag 12,5 week zwanger. Gisteren nog een combinatie test gehad en deze was hartstikke goed.
    Ga net naar de wc en heb opeens heb ik flink veel vegen met helderrood bloedverlies. Gelukkig geen krampen.
    Ben zooo bang dat het nu weer mis gaat...

Ben nu net een paar dagen van de Utrogestan af. En wat ik nog veel enger vindt: we zijn twee weken geleden gestopt met de infuzen. Ik kreeg elke twee weken een infuus in Düsseldorf, omdat mijn vorige embryo's werden afgebroken door de NK cellen. Maar die infuzen mag je niet te lang hebben.

Dus ik ben nu net met beide gestopt en opeens bloedverlies. Bel straks wel even de vk. Wat zijn jullie ervaringen? Ik hoop dat jullie me een beetje gerust kunnen stellen.

2. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.441
    1.030
    113
    Vrouw
    Och jeetje. Hopelijk loos alarm.
    Heel veel sterkte!

3. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Geen ervaring maar hoop dat het niets is.. sterkte!!

4. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Oh wat een spanning! Verder geen ervaring hiermee, maar ik hoop van harte dat het bloedverlies niets te betekenen heeft..... Sterkte!

5. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Ik ken hier helemaal niets van maar ik ga zo hard duimen voor jou! Dit verdiend niemand! Komaan klein ukkie, vasthouden aan mama!
    *digiknuf*

6. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Och wat een spanning...
    Hopelijk loos alarm! Heb je de gyn of vk (weet niet waar je loopt) al gebeld?
    Ik duim in ieder geval!
    Soms kan het een klein vaatje bij de baarmoedermond zijn, zelf bij de zwangerschap van mijn zoontje ook gehad... maar o o wat een nare spanning Is dat!

7. Sil1

Sil1 Bekend lid

13 sep 2014
    708
    0
    16
    Geen ervaring mee. Maar wens je heel veel sterkte en dat het allemaal niks betekent.
    En dat alles goed blijft en mag gaan.

8. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Oh wat een angstig moment voor jullie! Ik hoop dat de gyn je gerust kan stellen! Ik heb bij de jongste ook een paar keer gebloed, dat was waarschijnlijk een schimmelinfectie. Maar ik schrok me ook kapot.

9. Is de echo gisteren misschien inwendig gemaakt? Kan het daarvan komen?

Sterkte meis!

10. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Ik duim ontzettend met je mee, kan me niet voorstellen wat er momenteel door je hoofd moet schieten na zo'n traject. Ik hoop met je mee dat het niks betekend!

Heb je al contact gehad met je arts?

11. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    Hopelijk is het niks meid, inderdaad een gesprongen vaatje of iets. Hoe is het nu? Bloeden al gestopt en heb je contact gehad met de vk? Sterkte!

12. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Gewoon bellen idd!
    En ik wil je wel gerust stellen :) Ik heb tot ongeveer 18 weken regelmatig wat bloedverlies gehad. Daarna rond 21 weken weer en rond 25 weken weer. De ene keer alleen als ik naar de wc ging met afvegen, soms dat ik regelmatig een inlegkruisje moest verschonen en doorgelekt was.. Net nog een echo gehad en nog steeds gaat alles helemaal goed, kindje beweegt ook steeds gewoon erg veel. Bij mij heeft de placenta wel lang voor de uitgang gelegen wat een oorzaak kan zijn en alles is sowieso beter doorbloed nu. Ik heb bijvoorbeeld ook af en toe een bloedneus nu..

Ik hoop dat ik je gerust heb kunnen stellen en bij jou ook alles gewoon helemaal goed is!

13. GSSDJ

GSSDJ Fanatiek lid

19 okt 2011
    1.085
    137
    63
    Expediteur - Import
    Alblasserdam
    Hoi,

Bij mij met allebei de zwangerschappen.

1e dochter met 7 wkn, was achteraf een tweelingzwangerschap. Ze is nu 4 jaar

2e dochter met 16 wkn. Alleen met afvegen en plassen.
    Zelfs paar x stolsel gehad.
    Waarschijnlijk gevoelige baarmoedermond
    Ze is nu bijna 7 maanden.

Je schrikt je helemaal lam en ik weet hoe het is.

Alles kan ook gewoon nog goed zijn.

Alles goed

14. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb het tot 12,5 week continu gehad: het hoeft dus niks te betekenen maar goed, zeker naar de verloskundige toe! Hoe is t nu?

15. juf21

juf21 Bekend lid

20 mei 2012
    726
    139
    43
    Wat leven er veel mensen mee, superlief!
    De vk wilde me graag zien. Echo gemaakt en alles is goed. Waarschijnlijk was er inderdaad een haarvaatje of bloedvaatje gesprongen, doordat ik veel hoest deze week.
    Düsseldorf ook nog gesproken. Zij zei precies hetzelfde. En omdat ik elke ochtend 100 mg asprine slik, is mijn bloed verdund.
    Dus ik hoef me blijkbaar geen zorgen te maken, al heb ik wel weer even een bloedvrije periode nodig om weer echt te kunnen genieten. Bah wat schrikken!
    Gelukkig was mijn vk super begripvol en mag ik maandag alweer komen voor een echo en over twee weken nog eentje voor de zekerheid. Fijn!

16. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Wat fijn dat de vk ook zo met je mee leeft en je even gerustgesteld kan worden!
    Fijn dat de echo weer een goed beeld gaf!

17. GSSDJ

GSSDJ Fanatiek lid

19 okt 2011
    1.085
    137
    63
    Expediteur - Import
    Alblasserdam
    Gelukkig alles goed!

18. HT5

HT5 Actief lid

16 feb 2016
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat super fijn!!!
    Af en toe zou je gewoon thuis een echo apparaat willen hebben, stomme onzekerheid 👎🏻

19. HT5

HT5 Actief lid

16 feb 2016
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had overigens ook vaker bloedverlies, elke x weer stress toch wel maar inmiddels 37 weken en sinds 20 weken geen bloedverlies meer!

20. Sil1

Sil1 Bekend lid

13 sep 2014
    708
    0
    16
    Wat fijn dat alles in orde is.
    En dat je snel weer terug mag om je kleintje te kijken!

Deel Deze Pagina