Ik had vancht toch zoiets raars...eignelijk begon het gisterenavond al met een beetje irritant gevoel in mijn onderrug maar vanacht werd ik wakker met zo'n zeurderig en naar gevoel bij mijn schouderbladen...het straalde ook helemaal door naar mijn armen. Leek net of er het een of ander werd afgekneld. Het gevolg is dat ik helemaa niet lekker heb geslapen..het maakte niet uit hoe ik ging liggen het gevoel werd niet minder. uiteidnelijk ben ik toch weer in slaap gevallen en vanochtend werd ik wakker en was het bijna helemaal weg. Heb nu alleen nog wat last van mijn linkerarm maar niet zo erg meer als vanacht. Heeft iemand dit ook wel eens gehad of een idee wat het kan zijn?
Misschien beknelde zenuwen door de groeiende baarmoeder? Vraag het even na bij je vk, klinkt erg vervelend.
ja ik heb inmiddels al gebeld en ze zei inderdaad dat het waarschijnlijk kwma doordat ik misshien in een verkeerde houding heb gelegen en er iets werd afgekneld...de pijn in mijn arm is inmiddels ook al weer flink afgenomen dus denk dat het al met al wel meevalt...schrok er wel een beetje van.
IK heb dit al 3 weken maar dat komt ook omdat ik werk op een kinderdagverblijf dus 90% van mijn werk bestaat uit tillen en bukken. Ik heb het de hele dag door als ik werk tot aan mijn nek toe. Ik zit dan vast lijkt het wel. Ik heb gelijk kontakt opgenomen met fysio (je hoeft niet meer doorverwezen te worden) en volgende week eerste afspraak.
het is bij mij gelukkig vandaag zowat heleaal weg...voel alleen nog een klein beetje in mijn onderrug, maar goed dat is altijd al mijn zwakke plek geweest. (heb liuchte scoliose) Kijk nu wel even aan hoe het verloopt als ik weer gewoon ga werken enzovoort (was vandaag nog thuis) moet volgende week toch sowieso naar de VK