Geeeeen idee of iemand ooit dit idee heeft gehad of zich er iets bij voor kan stellen! Mijn box is nu verdwenen, die heb ik vanmiddag uit elkaar gehaald. Ik woon klein, heb financieel opzich de mogelijkheid wel om een hekje te kopen maar ben zelf nogal van het 'recyclen' als dat kan. Nu wil ik dus een van de breedste delen van de box gebruiken om een hekje van te maken. Dit vooral omdat de doorgang naar de keuken breder is dan een deur. Heeft er iemand een idee hoe ik dat zou kunnen doen? Wil het wel zo hebben dat ik geen schroeven in het box-deel moet draaien of iets dergelijks, dat zou ik dan zonde vinden met het oog op ooit een tweede kindje en de box opnieuw gebruiken. Heeft iemand dit ooit gedaan?
geen idee of het past natuurlijk maar op zich een heel goed idee denk ik alleen denk ik wel dat je dan iets erop zult moeten schroeven eerlijk gezegd maar als je dat gewoon aan de binnenkant doet van de box is dat toch niet zo erg? later dichtsmeren als hij nog een keer gebruikt word? ben benieuwd of iemand het weleens heeft gedaan
Wel een super idee!! Maar geen idee of het lukt zonder te schroeven in de box. Staan er geen tips ofzo op google? Of voorbeelden.. Mijn vader heeft mijn box ook weer hergebruikt. Hij heeft er een hekje van gemaakt voor om de houtkachel toen ik begon te kruipen/lopen, zodat ik er niet bijkon
Wij hebben een deel van een box gebruikt als hekje, maar wel met schroeven (oude box en voor de hond,zodat ze niet naar buiten kon glippen hahaha). Zal eens aan mijn partner vragen of hij een idee heeft om het zonder schroeven te doen. Mogen er wel schroeven in de deurposten, of dat ook niet?
o ja hoor! Dat mag prima Heb hier ook nog even zitten te brainstormen, maar ik denk niet dat het me echt gaat lukken zonder schroeven. Las net inderdaad ook al dat ik het nog dicht kan smeren als de box ooit opnieuw gebruikt word, had ik nog niet aan gedacht.
ik zou gewoon de box verkopen en daar een nieuw hekje van kopen, of je moet het niet erg vinden om er veel aan te klussen en onderdelen te kopen bij de bouwmarkt voor bevestiging
zonder te schroeven lijkt me niet echt stevig/handig. hier ook een hekje gebruikt voor de keuken. die wilde ik ook niet beschadigen en zat dus met een riem vast. nou, dat wordt je gauw zat hoor. aangezien je van recyclen houd, kijk eens bij een kringloopwinkel. hier staan er zeer regelmatig traphekjes voor 2-3 euro. en op marktplaats wordt je er ook mee doodgegooid voor een klein prijsje.