Wachtlijst ivf.

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door MamaMan0n, 2 sep 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.020
    1.036
    113
    Hoi meiden.
    Zijn er meer dames die op een wachtlijst staan voor ivf.
    Wij hadden 21 augustus intake bij t nij barrahûs en hebben alle standaard onderzoeken zijn gedaan. 9 oktober vervolg gesprek. Nu zei de gyn daar meteen dat we pas waarschijnlijk in januari of februari 2024 de behandeling kunnen starten en dat er dus een wachtlijst is. Best een domper omdat we hoopte dat we meteen mochten starten nu dus 5 maanden a half jaar wachten . Hoe kwamen jullie de wachttijd doorheen?

2. Soof1992

Soof1992 Fanatiek lid

2 jan 2022
    2.577
    3.077
    113
    Vrouw
    De tijd loslaten. Niet denken aan aftellen, maar denken aan dat het fijn is dat jullie straks geholpen worden met jullie kinderwens.

Als jullie van wijn houden bijvoorbeeld, lekker van genieten. Leuke dingen plannen, bijvoorbeeld nachtje weg etc. Ook al kan dat natuurlijk altijd nog tijdens het traject.

3. Minkx

Minkx Bekend lid

25 okt 2021
    926
    1.136
    93
    Vrouw
    Geen wachtlijst, maar het heeft 8 maanden geduurd tot alle onderzoeken waren afgerond. Achteraf gezien zijn die maanden wel voorbij gevlogen. Vooral december ging snel wegens alle feestdagen. Geniet in de tussentijd gewoon van alles wat straks "verboden" is :thumup:

4. Kiki84

Kiki84 Bekend lid

22 jan 2009
    588
    183
    43
    Vrouw
    Kantoor
    Zuid-Holland
    Hier ook geen wachtlijst, maar met alle onderzoeken pas deze maand kunnen starten met ICSI. Wel sinds mei onderzoeken. Ik moet eerlijk zeggen, het wachten is voorbij gevlogen.
    En zoals boven gezegd, probeer afleiding te zoeken, genieten van de dingen die straks niet meer kunnen!

5. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.020
    1.036
    113
    Dankjewel dames, dit had ik even nodig.
    Als je daar zit en je krijgt te horen er is een wachtlijst ik moest even omschakelen

Deel Deze Pagina