wie heeft er leuke 3d fotos in zijn album staan.... ben zo benieuwd. wij hebben er vandaag een gekregen maar mogen volgende week terug komen, omdat ons kleintje niet mee werkte
Ik heb er wel een paar in staan...of ze leuk zijn ja ik vind van wel maar dat moet je zelf maar ff beoordelen
ik heb er ook een aantal. Erg goed gelukt, maar ons kindje was nog erg klein (nog geen 300 gr) dus nog echt een skaletje met vel.
iedereen bedankt voor de reacties...heb echt genoten van al die lieve babykoppies...sommige laten zich al goed fotograveren
Hoi Sonya, Ik heb ook 3D-foto's in mijn album staan. Ook die van ons werkte niet mee (weet je waarschijnlijk al vanhet juli-forum ), maar we hebben 1 toevalstreffer gehad en meneer/mevrouw lacht daar heel lief op. Ook wij mogen 12 mei terug voor een herkansing. Ik zag dat je ook bij Kijk Nou geweest was, een hele lieve echoscopist was daar he? Heb jij ook op je kop gehangen omdat uk niet mee wilde werken? Liefs, Tanya
IKKE, zet hem hier wel even onder, was op 23mrt met 10wk en 5 dg (sorry, nog steeds trots, hihihihi)Jullie ook echt hele mooie allemaal!
Hele lieve foto! Hoe vaak heb je al tussen de beentjes gespiekt om te kijken of je echt niet het geslacht toen al kon zien ? Liefs, Tanya
Wat superschattig al die foto's - geweldig ook om de ontwikkelingen te zien he, van de 10wk foto naar de bolle toetjes! Ik heb er 1 in m'n album staan, die was met 25wk, ook al een redelijk bol toetje..kan er uuuuuren naar kijken Groetjes, Kaar