we willen graag gaan hebben nu iets gevonden voor 376,50 maar nu is mijn vraag kan het nog goedkoper iemand misschien leuke tip gezien? op de site van disney is er nu korting maar nog 800 euro
Ligt eraan: Hoelang ga je Met welk vervoer Welk hotel Ik vind 376 veel, dat betaal ik nooit. Maar ik ga altijd met de auto en in davy crocket. Dus we hebben iets meer info nodig
we willen met de auto gaan het liefst 3 dagen of 4 dagen en 3 nachten.. wij zijn met 2 vol en 1 baby en een meisje van 3,5
En welk hotel? En in welke periode, dat scheelt ook nog weleens. Ik ken geen specifieke acties, maar vaak zijn er aanbiedingen dat je een dag en nacht ervij krijgt of kinderen gratis. Ben je al bij een reisbureau geweest?
De aanbiedingen zijn deze maand. Ik ga zaterdag t/m woensdag naar Disney, en verblijf in Disneyland Resort Newyork. Wij betalen 315 p.p. (volwassenen dan).
Dan kun je het beste santa fe nemen. Maar als je geen bezwaar hebt tegen 5 minuten van hotel naar disney rijden hebt, zou ik voor davy crocket gaan als er kinderen meegaan. Voordelen: je hebt meerdere kamers en kinderen kunnen dus apart slapen, het is goedkoper, je hebt een eigen keuken, je hoeft niet met een buggy in de overvolle pendelbus van hotel naar park. Als je dan middenop de dag besluit even het park te verlaten omdat het coor de kinderen teveel wordt, zit je niet op 1 kamer opgesloten maar heb je gewoon een klein huisje. Veel fijner. Davy crocket is ook van disney.
Ik heb een mailtje binnen van boekvandaag.nl met allerlei acties omtent disney world dus misschien daar ff kijken?
Ik zou even bij een reisbureau langsgaan dan. Die kunnen voor jou verschillende offertes maken. Katja dat is niet duur voor datbhotel zeg!
Kijk eens op BoekVandaag.nl, elke dag 1 reis voor de beste prijs. Stedentrips, wintersport en last minute zonvakanties. daar zijn het vandaag aanbiedingen in Disney. Wel vlug beslissen dan! :edit: ik zie net dat dit al gezegd was!