hey dames, heb vorige week ergens een caprama pyama gekocht , ik had alles gewassen en zou het zonet in de ziekenhuistas doen zie ik dat onderkant maat m is en boven xl en bon had ik al weggegooid kan ik alsnog terug naar de winkel of heb ik gewoon pech?
Oh dat is lullig, ik zou gewoon terug gaan en het verhaal uitleggen. Misschien dat ze toch iets kunnen doen.
Dat is vervelend! Ik zou inderdaad gewoon naar de winkel gaan! De ene winkel is er coulanter is als de andere.
Vaak kijken verkoopster bij pyama's en andere dingen met 2 delen vaak wel even of de maat van beide stukken hetzelfde is. Is hier dan ook niet gebeurd. Hopelijk kun je nog ruilen ofzo!
nee pinbon heb ik ook niet maar ben toch terug geweest en heb mijn geld terug gekregen !! erg netjes van ze !!
gelukkig dat ze het opgelost hebben.. moet eerlijk zeggen dat ik daar zelf ook niet zo een twee drie op zou letten hoor voor ik het ga wassen, misschien ook maar eens beter opletten haha maar ja gebeurd je ook maar 1x
Had ik laatst ook: setje bij de v&d gekocht. Shirtje was m en de broek was xl haha. Ik heb er dus niet naar gekeken of de broek goed was, tja dat gebeurd mij niet nogmaals! Heb m overigens niet teruggebracht (was ik te lui voor ) en ben er nu wel blij mee want die xl past met mn dikke buik goed nu haha. Wel fijn dat je je geld terug hebt gehad!