Ik wilde graag wat tips voor mn dochters schema die nu 7,5 maand is Ik heb namelijk het idee dat het gene wat ik tussen 1000 en 1400 geef niet voldoende is voor haar maar ze wil alleen nog maar flesvoeding drinken als 1e en laaste fles en tussendoor weigert ze . mijn schema is nu namelijk 800-815 fles 210/7 1015-1030 biscuit of langvinger + sap rond 1400 200 gr fruit +0,5 brood met appelstroop 1730 200 gr groente + sap 2200 fles 210/7 ze groeit heel goed zegt het cb (zit boven de gemiddelde lijn ) maar ik zit echt met de periode tussen de fles en haar fruit . Ik heb al eens geprobeerd om het brood dan te geven maar dan zit je weer met fruit want alleen fruit daar heeft ze ook niet voldoende aan . Dus hoe zouden jullie dit doen ?
als je om 10.00 uur een fruithap geeft met sap, evt een halve liga erdoorheen. en dan om 14.00 misschien een hele boterham. misshien wil ze er dan wel een klein flesje melk bij. een fruithap en een boterham tegelijk is denk ik teveel in één keer. ik weet niet hoe je met haar slaapjes zit, anders kun je de boterham wat eerder geven en dan 's middags nog een klein tussendoortje. groetjes.
ze ligt nu ook op bed want ze geeuwt wel maar slapen ho maar maar haar fruit en boterham bij elkaar gaat juist goed dat doen we nu ruim 1,5 week en ze reageert er goed op maar ik zal het eens gaan proberen gr