@nan1984 helemaal off topic maar hoe gaat het met je qua herstel na je operatie van enkele weken (of is het zelfs al maanden) geleden?
Dark laatst gebingewatched, nu The Sinner. Ook een aanrader. Ben trouwens blij dat er een derde seizoen van Stranger Things aan komt. YEUY!
Helaas echt heel slecht... had liever wat anders vertelt. Vandaar ook helemaal niet actief op zp op het moment. Wat lief dat je er om vraagt!!!
Wat ontzettend vervelend voor je! Ik weet gewoon even niets te zeggen. Het viel me inderdaad op dat je (bijna) niet actief was. Ik hoopte dat dat juist een goed teken zou zijn. En je aan het genieten was van nieuwe mogelijkheden. Ik vind het heel erg voor je dat dit allerminst het geval blijkt te zijn Is er wel nog hoop/zicht op verbetering? (Voel je niet verplicht tot antwoorden hè). Ik ken je niet maar ik denk aan je. Jammer dat jij daar niks voor koopt.. Toi toi toi!
The OA Orphan black The blacklist Homeland Call the midwife Gilmore girls You me her Jane the virgin Modern family New Girl How I met your mother Suits Doctor Foster Once upon a time The good witch The vampire diaries The originals Girlboss 13 reasons why Gypsy Nou ja, zoals je ziet: ik ben verslaafd Bijna alle series die je zelf noemt heb ik ook gezien.