Pffffffff ik word er heeeeeeeelemaal gek van! Ik word nu dus echt 10x per nacht wakker... Niet alleen om te plassen maar ook om te drinken maar ook gewoon omdat ik wakker ben Ik heb gewoon aan 4 uurtjes slaap genoeg. Is dit normaal? Vind t een beetje vroeg om nu al minder te gaan slapen Heb nog geen buik die in de weg zit ofzo...
wordt ook heel vaak wakker. geen 10 x maar wel 5 x ofzo. en dan dus wel om te plassen. elke keer als ik wakker wordt heb ik een zere buik zo nodig meot ik. vervelend maar gelukkig val ik wel snel weer in slaap... aan 4 uurtjes slaap heb ik trouwens echt neit genoeg. heb minimaal het dubbele nodig.. misschien komt het ook wel door het warme weer hoor... dat het nog erger wordt..
Ik slaap hier ook al maanden niet meer dan 3 a 4 uur per nacht, probeer nu overdag sowieso nog 2 uur te gaan liggen, ook al slaap ik niet, dan heeft toch je lichaam rust.
Gek he je zou toch denken dat je lichaam de rust hard nodig heeft... Ik ga inderdaad nu ook maar proberen om smiddags lekker te liggen. Heb nu 3 weken vakantie en wil wel lekker heeelemaal uitgerust zijn als ik weer aan het werk moet zodat ik klaar ben voor de laatste 7 weken werken... Agh jaaa...het zou er ook wel weer bijhoren!
ik word altijd rond 4h30 wakker om te gaan plassen, en tegen dat ik terug in slaap ben is het algauw 6h30 . en eerlijk gezegd werkt het op mijn zenuwen
ik had ook al zo een topic geopend. Om gek van te worden het bijzondere vind ik dat iedereen rond 4:00 wakker wordt...welk orgaan zal wakker zijn op dat moment eigenlijk?
ojee, als ik er nog aan terugdenk! Ook ik lag elke nacht uuuuuuuren wakker, gewoon ontzettend! Het heeft bij mij tot de laatste dag geduurd helaas. Zelfs nog met de huisarts gebeld, maar hij zei dat het komt door het zwangerschapshormoon, dat maakt je 'alerter' en daardoor ben je steeds wakker. Tja... niks aan te doen dus. Gelukkig gaat het over. 8)
Ik ben ook meer wakker 's nachts dan voor mijn zwangeschap. Moet er nu zeker 2x uit om te plassen en wat te drinken en dan lig ik 's nachts ook erg veel te draaien. Maar in het weekend slaap ik dan weer een beetje bij! X Esther
Heeeeel herkenbaar! Riep ik vorige week nog dat ik lekker sliep en ook ondanks de warmte goed sliep wordt ik de afgelopen week om de haverklap wakker en lig ik ook uren wakker! Om gek van te worden, ben nu ook helemaal kapot!
Heb het in die periode van mijn zwangerschap ook een paar weken gehad, was op het laatst zoooooo moe. Maar het ging ook opeens weer over en toen sliep ik weer veel beter gelukkig! Oftewel: het hoort er een beetje bij!
Ik word ook bijna elke nacht tussen 03.00 en 04.00 wakker, en slaap dan niet meer. En sowieso moet ik er elke nacht zeker 5 keer uit om te plassen. Zo te lezen ben ik dus niet de enige Vervelend is het wel... Ik krijg dan ook altijd van die piekeraanvallen, waardoor ik al helemáál niet meer in slaap kan komen. Meestal ga ik dan maar even 10 minuten lezen voor afleiding, en soms lukt het dan na anderhalf uur weer om in slaap te komen.
Ik slaap ook al maanden niet meer door! Nu de laatste twee maanden ga ik af en toe 's middags een uurtje slapen, je lichaam heeft toch energie nodig he.
ik vind het zo bijzonder dat iedereen rond dezelfde tijd gewoon wakker is. Rond 4:00 uur. Ik geloof erin dat als je slaapt je lichaam waakt en je organen om beurten aan het werk zijn. Zo werk mijn man altijd rond 3:00 wakker. mooi dat dit zijn darmen waren daar had hij last van. Ik denk dat om 4:00 ook iets bezig is bij zwangere vrouwen. hih
had ik juist in het begin... nu slaap ik weer als een blok. hoef er maar 1x uit in de nacht om te plassen.... heeeeerlijk....
Ik word ook wel iedere nacht een aantal keer wakker en inderdaad om gek van te worden! En iedere keer om te plassen of om wat te drinken..en dan val ik eindelijk weer in slaap dan krijg m'n mannetje een enorme hoestbui En als ik dan op me werk ben dan zit ik de hele tijd te gapen om gek van te worden
pfff ik word ook iedere nacht gemiddeld 4 keer wakker om te plassen , drinken maar ook omdat ik gewoon niet lekker meer lig . Normaal sliep ik op mijn buik maar dat gaat nu niet echt meer. Word ook wakker omdat ik pijn heb in mijn schouder omdat ik nu dus op mijn zij lig. Om gek van te worden heel mijn arm slaapt soms. Merk overdag welk dat ik s'nachts niet genoeg slaap en als ik niet hoef te werken doe ik s'middags op de bank een dutje haha . Alle slapeloze dames succes nog en ik hoop toch slaap lekker.
ik word ook regelmatig wakker maar slaap dan wel zo weer gelukkig. Moet wel vaak plassen ik plas s'nachts meer dan overdag. myla
plassen, maagzuur, hitte, meeuwen, vriendlief die zich omdraait.. noem het, en ik word er wakker van...