Ja het is inderdaad misschien niet heel handig getimed... maar ben al heel lang op zoek naar een grotere woning en denk ook onder invloed van hormonen wil ik nu helemaal graag een ander huis... en ook financieel was het nu de komende maanden veel gunstiger om het nu te doen en niet volgend jaar (wil minder gaan werken als de baby er is). Dit huis kwam voorbij en dan moet je snel beslissen in deze markt in amsterdam (inschrijving, biedingen). Maar heb idd een beetje onderschat hoe stressvol het is als je inderdaad alles in gang gaat zetten. Ik wil niet verhuizen voor de bevalling (dat kan niet eens) maar wel het liefst ons huis verkocht hebben en bezichtigingen achter de rug. Tenminste het levert mij ook stress op als we al een huis gekocht hebben en dit huis nog moeten verkopen en dat na de bevalling moeten gaan doen met een nog voller huis met pasgeboren baby en nog 2 kinderen met alle rommel en drukte die daarbij komt kijken en zelf nog een paar maanden uit je ritme en weer moeten beginnen met werken etc. Ik heb nu veel meer tijd want zit al een paar weken thuis. En als het eenmaal op de markt staat kan het snel gaan hier maar de tijd daarvoor is stressvol. En of dat nou echt een risico oplevert voor het kindje... en stress kun je nou eenmaal niet altijd vermijden. Ik heb bij de vorige zwangerschap heel veel stress gehad juist omdat hij veel tevroeg geboren dreigde te worden en uiteindelijk gebeurde dat helemaal niet en geloof ook niet dat hij zelf iets heeft over gehouden aan de stress. Was meer voor mij vervelend. Nouja het wordt een beetje een lang verhaal. Heb net mijn man naar de ikea gestuurd voor keukenkastdeurtjes... de laatste die ze hadden.... die hopelijk aansluiten ....
Poeh weet waar je aan begint. De huizenmarkt gaat zo hard, ik zou dat hoogzwanger echt niet willen.. je huis helemaal aan kant moeten maken, heel die papierwinkel, bezichtigingen, onderhandelen en dan alles op tijd ingepakt moeten hebben om te verhuizen.. onze dochter is nu 5 maanden en wij gaan over 3 weken verhuizen. Nu al zwaar maar hoogzwanger had ik dit echt niet getrokken. Ontopic. Idd weekblad bestellen en door een zzper op maat laten maken. Succes en sterkte!