14-06 gaan wij trouwen!

Discussie in 'De lounge' gestart door tulp123, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulp123

tulp123 Bekend lid

7 feb 2013
    578
    281
    63
    Hoi iedereen,

Zoals sommige al weten gaan wij 14 Juni trouwen!

Toen we zagen dat ik zwanger was ( en hij in verwachting :D) kwam ons volgende onderwerp aan bod, wat is de beste oplossing voor ons als gezin? een samenlevingscontract, trouwen ?
    Uit eindelijk hebben we samen besloten om te gaan trouwen, het was eerste bedoeld als een goedkope oplossing voor onze kleine uk, uiteindelijk is dit de duurste oplossing geworden :D ik wou toch wel erg graag een mooie jurk en grote taart en lekker eten :).
    Alle dingen die wij graag wouden zijn geregeld en we kijken echt enorm uit naar deze mooie dag ( ik hoop dat het weer mee zit)

Nu het zo dicht bij komt vindt ik het toch wel heel spannend worden!
    Ik zit net in mijn 1e jaar van verzorgende IG ( duurt 3 jaar )
    Aankomende vrijdag mijn laatste periode toets die ik moet maken, deze moet ik wel met een goed cijfer halen want dat is belangrijk of ik over ga naar mijn volgende leerjaar, Laatste dingen voor mijn stage regelen dat ik deze voldoende afrond!
    Al dit bij elkaar geeft toch wel een hoop stres, en bang dat dingen fout zullen lopen, bang om te falen.

Ook merk ik dat ik een stuk minder kan dan in de begin periode dat ik zwanger was, mijn energie is op het moment gewoon een stuk minder dat het mij af en toe te veel wordt, en dan reageer ik dit op mijn vriend af ( anders om ook ) maar dat geeft niet. Gelukkig moeten we na een hoop gekibbel hier wel erg om lachen :)

Toch blijft alles spannend ik ben 21 en nu is mijn leventje al bijna compleet, dit had ik 2 jaar geleden echt nog niet verwacht!

Dankzij hem ben ik weer dol gelukkig en geniet ik van elke dag, hij is echt de ware voor mij met wie ik de rest van mijn leven wil delen:)

Ik kijk echt uit naar de mooie dagen en ons aanstaande lieve knulletje wat groot aan het worden is in mijn buik :)

Heerlijk is het om dit even van mij af te tikken,

Veel liefs Tulp

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Gefeliciteerd! Komt helemaal goed :D

3. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!! No worries, komt vast allemaal goed!! Nog 2 weken en dan ben je een getrouwde vrouw! ;)

4. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    By the way, wij zijn 15 juni 2 jaar getrouwd! Ik was toen 24 weken zwanger en had helemaal geen stress! Schijnt dat als je zwanger trouwt de stress minder is! ;)

5. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Gefeliciteerd!

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Leuk :) wij trouwen een week later de 21 ste geniet ervan

7. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ooeh gefeliciteerd!

Idd heerlijk spannend... geniet er van!

8. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Gefeliciteerd! Geniet ervan meid!

9. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Alvast gefeliciteerd.

Wij zijn ook 14 juni getrouwd alleen dan 6 jaar geleden.

10. pregnantje

pregnantje Bekend lid

17 dec 2012
    788
    656
    93
    Gefeliciteerd! Wat een mooi iets he, zwanger trouwen :) het geluk is hier ook snel gekomen, wij trouwen de 29e. Valt altijd duurder uit dan je denkt, ja, haha. Maar geniet nog maar lekker met z'n drietjes van de voorbereidingen ;)

11. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Gefeliciteerd, en veel plezier 14 juni!

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Gefeliciteerd! Het is bijna zover. Een hele mooie dag gewenst.

13. UkkieENnien

UkkieENnien Actief lid

19 apr 2010
    132
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Eindhoven
    Gefeliciteerd!!

Wij trouwen ook de 14e ;)

X

14. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Gefeliciteerd alvast! Leuke datum (wij zijn ook 2 jaar terug op die datum getrouwd :D)!

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Wij gaan 28 juni trouwen en de zenuwen slaan goed toe. Wij hebben toen we zwanger waren van onze dochter juist gekozen voor een samenlevingscontract. Ik wilde echt niet trouwen ( waren wel net verLoofd) maat uiteindelijk na huisje gekocht te hebben en mijn 2e kindje op mijn 23ste gaan we er toch voor. Alles is duurder dan verwacht en dan werd 2wekrj terug me moeder opgenomen op de ic waardoor ik een beetje achter loop met de planning. Gelukkig ligt ze nu sinds maandag op een gewone afdeling :) het ziet er naar uit dat ze nog even bij ons blijft en der dochter ziet trouwen :)

16. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Gefeliciteerd trouwens :)

17. oxbow

oxbow Niet meer actief

Dat ik op het forum inlogde en even aan het scrollen was zag ik ineens dit onderwerp staan (was nog niet eens in de lounge zelf) en dacht he wat leuk er gaat nog iemand trouwen op de 14e, dus niet alleen mijn broer, maar nu zag ik dat het door jou geopend was as schoonzusje.

Het gaat vast een super dag worden, met heeeeel erg mooi weer.
    Ga er lekker van genieten wij doen de gekke dingen wel en jullie moeten je er maar naar schikken :D

Nu even serieus het gaat helemaal goed komen met jullie 2, jullie passen zo mooi bij elkaar en jullie gaan een super gelukkig gezin worden straks met jullie drietjes.
    Jij een supermama en met je opleiding komt het ook helemaal goed.

Ben trots op jullie!!! en super blij met de aankomende uk...

18. tulp123

tulp123 Bekend lid

7 feb 2013
    578
    281
    63
    Dankjewel iedereen voor jullie felicitaties :)

Grappig dat er nog meer deze datum gaan trouwen of zoveel jaar getrouwd zijn!!

Thnx Oxbow voor je lieve reactie doet mij echt goed!!
    Wat heb ik toch een geweldige aanstaande schoonfam :D

Dikke kus Tulp

19. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Alvast proficiat en een hele mooie dag gewenst!

Wij zijn vorig jaar 14 juni getrouwd ook voor ons kleine meisje wat toen nog op komst was. Wij hebben het heel klein gehouden met alleen een etentje voor familie.

20. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Heerlijk! Gaat vast helemaal goed komen.
    Wil je alvast een hele mooie dag toewensen!

Deel Deze Pagina