Drukk in de buik--> Druk buiten de buik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kimmiej89, 20 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik vroeg mij iets af...ons ukkie is enorm druk in de buik. Ik voel hem vanaf 17 weken en vanaf gister kan mijn mannetje hem ook al goed voelen vanaf de buitenzijde.

Ik vroeg mij af of een drukke baby in de buik ook automatisch een drukke baby buiten de buik is? iemand ervaringen hiermee?

2. Anoliesje

Anoliesje Lid

6 feb 2014
    79
    0
    0
    Weet niet of het een vaststaand feit is, maar in ons geval klopte het wel bij mijn 1e zwangerschap. Zoontje was erg druk in mijn buik en is nog een vrolijke stuiterbal (inmiddels 4) :)

3. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Mijn jongste zoontje bewoog amper op echos en ik voelde hem zo weinig dat ik telkens voor een ctg kon. Na zijn gəboorte heeft hij tot heeeeeelëmaal ingehaald en hang in de vlag uit als hij slaapt haha...

Deze beeb is super druk en voel ik vaak hele dagen door nu al veél meer dan haar broertje dat terwijl mijn placenta nu voor ligt en bij zoontje achter...

4. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Bij mij wel. Ben blij als hij in zijn bed ligt. Het is een lieve sociale jongen maar rete druk haha!:D

5. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Hier klopte het niet, dochter was heel erg rustig in buik en nu juist een heerlijk actief kind:D Deze baby is heel druk in mijn buik en weet natuurlijk nog niet hoe het zal zijn als deze beeb er is;)

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Klopt bij ons wel.

Aiden was een rustige buikbaby en is nu nog steeds een rustig jongetje.

Finley daarentegen was erg druk in de buik. En is dat nu nog steeds.

7. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Nog geen idee. Buikbaby is erg rustig!

Vriendin van mij had een hele drukke buikbaby maar dat is nu een heel rustig kereltje.

8. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Is dus toch wel wisselend, of het echt zo is...:D

9. vlindertjuhh

vlindertjuhh Actief lid

6 apr 2011
    317
    0
    16
    NULL
    NULL
    Klopt hier wel.
    Hij was erg druk in me buik en nu ook :)

10. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze buikbaby is soms ook erg druk. De vk en echoscopiste zeiden dat het nog niks zegt over hoe de baby buiten de buik zal zijn. Zij zien het eerder als een teken dat het goed gaat met de buikbaby :)

11. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.204
    10.814
    113
    Niet zozeer druk, wel temperamentvol - ze liet t al in de buik duidelijk weten als ze het ergens niet mee eens was :D
    En buiten de buik? Het was een openbaring voor ons toen we voor de gehoortest op het CB waren, en ontdekten dat kindjes ook ZACHTJES kunnen huilen. Nog steeds is ze een dramaqueen eerste klas!

12. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Hier klopte het ook. M'n meisje was erg beweeglijk in de buik en als baby ook erg beweeglijk.. Nu nog een beweeglijk super enthousiaste peuter :)

13. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Bij ons klopte dit wel.
    Ik voelde hem al bij 16 weken en mijn man niet veel later ook aan de buitenkant. En hij kan nu echt geen seconde stil zitten.
    Hij is constant in de weer.

Na de geboorte kon hij ook meteen zijn hoofdje oprichten, aan 2 maanden rolde hij al, aan 6 maanden kon hij alleen recht zitten en begon hij te kruipen en aan 13 maanden begon hij te stappen.
    Dat is dan wel leuk, dat ze zo snel zijn in al die fysieke dingen.

Ik hoop toch dat nummer 2 wat rustiger is, want zo 2 van die energiebommen, poeh!

14. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Hmm...ik ben erg benieuwd dan...:D

15. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    hier klopt het wel...heel druk in buik en ook buiten de buik..hij vecht ook enorm tegen zijn slaap en moet hem echt beschermen tegen zijn eigen drukte...hij zwaait met armen en benen zodra hij wakker is en stopt pas als hij heel diep slaapt

16. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik geloof niet dat het veel zegt, wat je voelt kan ook liggen aan de hoeveelheid vruchtwater de plaats v.d. placenta etc. en kinderen kunnen ook nog veranderen nadat ze geboren zijn. Mijn dochter veranderde bijna van de ene op de ander dag van een rustige baby in een hele drukke dreumes.

17. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    hier klopt het ook.
    hij was heel druk in mn buik, inmiddels 11 maanden en niet te houden. Ik heb echt mn handen vol aan hem ( ergens ook wel leuk hoor) en helemaal nu hij een beetje kan lopen

18. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    Hier hele drukke buikbaby gehad (tot en met gekneusde ribben en blauwe plekken op mijn buik!) en uit de buik was het niet veel anders. Stil zitten staat na 4 jaar nog steeds niet in haar woordenboekje, denk ook niet dat dat er nog in komt!
    Hoop stiekem wel een klein beetje dat de 2e iets rustiger gaat zijn, zoals Elance zegt!

19. Suuzzuus

Suuzzuus Actief lid

13 mei 2013
    185
    0
    0
    Hier druk in de buik en heel druk buiten de buik:)

20. kika135

kika135 Lid

31 mrt 2009
    32
    0
    0
    Hier klopte het niet, drukke buikbaby die ik vroeg voelde en me soms echt pijn deed met z'n harde schoppen. Nu lief ventje van 3, wel met een duidelijke eigen wil en temperament maar zeker geen stuiterbal.

Deel Deze Pagina