Hoi, Hoe warm zetten jullie de verwamring overdag en s'nachts (oftewel als hij uit is waar blijft hij op hangen?) Wij hebben overdag 20 graden maar twijfel of ik het nu in de nachten ofzo op 17 moet zetten?
Wij hebben overdag tussen de 19 en de 20, savonds vaak wel20, in nacht zetten we hem altijd terug op 18.
ik ben een koukleun, dus hier staat de verwarming overdag op 21 graden! 's nachts gaat ie terug naar 18 graden, dan is het boven 15/16 graden met deze kou..
overdag heb ik de verwarming op 21 staan en als we naar bed gaan op 18 , boven hebben we nog enkel glas en t word erg koud op mijn dochter dr kamer is t 13 graden snachts ze is ook helemaal koud sochtends t valt me nog mee dat ze tot 8.30 slaapt en niet eerder wakker word van de kou . ze slaapt ook nooit onder de deken daar kruipt ze snachts uit , denk dat ik van de week even een winter slaapzak haal met lange mouw
Overdag en 's nachts is het nu 19 graden in huis. We hebben de verwarming nog niet aan gezet (nieuwbouw).
Hier staat hij vaak op 20/21 graden. In de nacht draai ik heb terug naar 17 graden maar het word hier niet zo snel kouder dan 19 graden.
oh wauw hé, ik stook hier al wel weer een tijdje. Wat een geld zal dat schelen. Maar ik moet wel eerlijk bekennen dat ik 19 graden net iets te koud vind. Vorig winter vond ik 19/20 graden voldoende maar nu met de baby vind ik 21/22 graden lekkerder. Hoewel dit eigenlijk natuurlijk onzin is. En 19 graden echt wel voldoende zou zijn. Maar zelfs voor die temp moet hier de verwarming echt wel aan. Boven hebben we enkel glas dus ik draai hem 's nachts niet terug. Anders wordt het echt te koud boven. Dinsdag komen ze het glas opmeten want ik heb dubbel glas aangevraagd. Dus deze winter nog dubbel glas boven. Ik denk dat het een hoop gestook gaat schelen.
@ gwen81: ja 19 graden is eigenlijk ook net een tikkeltje te koud (alhoewel onze jongens daar geen last van lijken te hebben hoor), maar ik wil de verwarming gewoon echt niet aanzetten voor die ene graad Het scheelt inderdaad ontzettend veel geld, dat hebben we afgelopen winter voor het eerst mogen ervaren. Wat een bak geld kregen we terug! Dus nu ben ik denk ik een beetje doorgeslagen en is het echt een sport geworden om die verwarming zo lang mogelijk uit te laten Haha vreselijk, mijn moeder deed dat vroeger ook en dat vond ik als kind zo stom. Nu doe ik precies hetzelfde