Nou hier komt ie.Mijn dochter heeft de laatste dagen pijn bij de eerste slokjes van haar fles. Als ze eenmaal echt aan het drinken is heeft ze nergens meer last van (?)Maar vanavond bij de fles begon ze ook weer te krijsen en toen kwijlde ze een beetje, waar een klein beetje bloed bij zat.Het was wel echt heel weinig, maar ben echt superbezorgd nu.Morgenvroeg ga ik naar de dokter, maar iemand hier die dit ook heeft meegemaakt ofzo? De rest van de dag is ze gewoon vrolijk, slaapt goed en lijkt verder nergens last van te hebben. Ze krijgt al wel nutrilon A.R omdat ze eerst heel veel spuugde en last had van zuur.Zou het daar mee te maken hebben? Grote dank voor jullie antwoorden!!
Dankjewel voor je snelle reactie! Maar volgens mij niet, want zie helemaal niks aan haar tandvlees of ook maar iets 'anders' in haar mond. Zit volgens mij echt in haar keeltje de pijn.
Misschien dat haar keel wat wondjes vertoont omdat ze zoveel gespuugd heeft. Ik kan me dan voorstellen dat het vooral in het begin wat pijnlijk is met drinken. Dat bloed zou dan van een wondje kunnen komen. Verder heb ik geen idee.
Dat was ook mijn eerste gedachte, ga morgen even langs bij de huisarts en kijken wat hij zegt. Pffffff, nooit geweten dat ik zo bezorgd om alles zou zijn.Zometeen even kijken hoe het laatste flesje gaat en dan 'proberen' te slapen..
Mijn zoontje heeft ook (toen was hij wel pas een paar weken) last gehad met drinken en bloed. Dit was de tongriem die iets te kort was. Het is twee keer gebeurd daarna was het over...